BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Jag förstår dig helt. Min bra föräldrapenning försvann förra månaden (1 år och 9 månader). Blev såklart gravid denna månaden och kommer nu få en mycket sämre sgi och föräldrapenning.
Jag har dock räknat ut att det ändå kommer att bli bra ekonomiskt.
Det är mycket som inte kommer att kosta lika mycket denna gång som det gjorde sist. Mycket prylar och saker har vi redan klart.
Hur mycket sänkning blev det?
Vågar inte riktigt tro på det..... ÄL+11 / BIM-2
Ska testa digitalt med, men får kanske vänta på morgonurinen imorgon.... om jag kan hålla mig...
Fortfarande hög temp men blankare än blankt på testet...mens imorgon el tisdag då antar jag, tempsänkningen kommer väl imorgon....surt,började verkligen hoppas när tempen fortfarande var hög idag men antar att äl var någon dag senare än jag trott :(
stort grattis! du får nog utslag på digitalt även med eftermiddagskiss ! väldigt tydligt streck :)
stort grattis! du får nog utslag på digitalt även med eftermiddagskiss ! väldigt tydligt streck :)
Här kastas man mellan hopp och förtvivlan. Plussade svagt på bim - 5. På bim - 4 och bim - 3 har jag haft små blödningar (är på bim-2 idag) .. Testet visar dock positivt fortfarande, men vet inte om det har stegrat så mycket som det borde göra. Har varit helt inställd på att det är ett missfall på g. Men när jag kissa på stickan imorse och stegringen inte sjunkit trots två dagar av spottings så kan man ju inte låta bli att hoppas.. Kan inte bara denna vecka gå fort och att testet stegrar ordentligt. Och om det nu är ett missfall på gång så vill jag bara att det ska sätta igång ordentligt så jag slipper leva i ovissheten. Hade inga spottings förra graviditeten. Någon som varit med om liknande?
Grattis till alla plus! <3
BIM+1, haft som mensvärk sen igår men ingen mens i sikte överhuvudtaget. Helt blankt på testerna, så nu tycker jag mensen kan komma så vi kan försöka igen snart!
För mig droppar tempen samma dag som mensen kommer så tempsänkningen kanske kommer imorgon som du säger.
Själv sitter jag och väntar på spottings idag eller imorgon som jag alltid får innan mens. Pms?en säger att det är kört även denna månad så jag har inte brytt mig om att testa:/
Hej! Grattis till plusset! :) förstår om du är stressad, men det är supervanligt med spottings och t.o.m som en lättare mensblödning när man är gravid utan att det är någon fara, så förmodligen är det absolut ingen fara! :) jag håller tummarna att pyret får stanna kvar <3