• Jinxedqueen

Vi som har bf April 2019

Hejsan!

Jag är en kvinna på unga 28 år boendes i Kista med min sambo.

Bara av en slump kände jag på mig att det var dags att kissa på den berömda stickan. 4 dagar till BIM.

Vi blev gravida även förra månaden men tyvärr växte den knackigt och blev ett tidigt missfall.

(Nu hoppas jag bilden syns och att det VERKLIGEN inte är ett spökstreck)

Men 4 april ska denna snutt kika ut.

Nu undrar jag, är vi fler? Vilka är ni? Har ni vågat testa?

Kram!
  • Svar på tråden Vi som har bf April 2019
  • missgeting
    soffipropp1987 skrev 2018-08-16 12:39:02 följande:

Jobbar som vikarie lite strödagar nu när det är sommarlov. Skulle gå upp och göra frukost, men jag blev så illamående att jag behövde lägga mig på soffan en stund. Alla andra dagar har min sambo gått upp först och ställt fram allt och så har jag inte haft så bråttom. Hua, hoppas illamåendet inte varar för länge!

Jag hoppas också att illamåendet ger med sig. Mitt illamående har varit på em och mitt i natten. Efter att ha sluppit illamående och molvärk i två dagar slog det till ordentligt igår. Skulle yoga igår em men det gick inte alls. Låg på soffan hela eftermiddagen och vilade. Vaknade sen upp kl 3 i natt av illamående och riktig värk i magen och kände bara ett stort obehag i hela kroppen. Trodde såklart jag skulle få missfall då katastroftankarna får sitt eget liv nattetid och kunde inte somna förrän kl 6. Sova en timme och sen till jobbet. Och hem lite tidigare från jobbet innan illamåendet blir för illa.
  • soffipropp1987
    missgeting skrev 2018-08-16 16:32:57 följande: