Mjbo skrev 2018-08-21 10:47:45 följande:
Hej alla!
Är det ok om jag hoppar in här?
För att göra en lång historia kort så försökte vi på egen hand 1,5 år, sedan utreddes vi under 2016, hade fel på äggledarna så dom opererades bort januari 2017, första IVF försök lyckades våren 2017, blev gravid men slutade i MA v 9, detta var våren 2017. Fick då 4st 5 dagars blasto till frysen..
Andra insättningen hösten 2017 tog sig ej. Inte gravid. 3 st kvar i frysen.
Har efter det lagt allt på is. gick in i väggen och blev ett vrak, minns inget från ena halvan av 2017. Tog en paus, tog hand om oss själva och vår relation. Varit utomlands början av 2018, gift oss nu i somras, tagit tag i min hälsa och gått ner välbehövliga 30 kilo, och NU är vi tillbaka i IVF-svängen igen. Är inne på dag 4 på mensen, skall ringa kliniken när jag fått glad gubbe på ÄL-testet, som borde bli i slutet på nästa vecka eller början på veckan där på.
Känner blandade känslor, skräckslagen, överlycklig, förväntansfull, rädd och glad. Allt på samma gång. Hoppas det finns någon som är i ungefär samma tidsperiod som oss, så vi kan följas åt :)
Välkommen! Jag väntar just nu på glad gubbe på ÄL-testet för FET i naturlig cykel. Hoppas att den glada gubben inte ska dyka upp så att dagen för återföring hamnar på en helg när kliniken inte har öppet. De hände här innan sommaren.