IVF sommar/höst 2018
En liten fråga. Jag gjorde första IVFet med ET i juni som misslyckades, min mens efterföljande månader innehåll väldigt lite blod, knappt så det kom ut nån slemhinna som det annars gör med råge! Så när vi skulle göra fet i ostimulerad cykel i september så hade jag på känn att slemhinnan skulle vara för tunn. Vilket den mycket riktigt var, endast 7 mm på dag 22. Min mens kom även på dag 45 vilket är 15 dagar sen för min del.
Vid nästa mens efter det så körde vi med letrozol och slemhinnan vid insättning var 9,5 mm vilket var godkänt. Det misslyckades också. Så när mensen kom i söndags så förväntade jag mig en vanlig mens med mycket slemhinna och blod osv. Men ack så fel jag hade. Jag blödde färskt blod kanske 2-3 ggr på toalett besök, endast brun mens på trosskyddet, och väldigt lite, knappt så jag behövde binda! Jag blödde i knappt 4 dagar och dom sista dagarna var det endast som bruna flytningar.
Hur har det sett ut för er? Jag är rädd att jag har en massa gammal slemhinna i livmodern som ligger och spökar och stjälper ett embryo att fasta. Jag ska ta upp detta med läkaren på torsdag.