IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Ruv 12 i dag aldrig hänt tidigare att jag ruvat då länge. hur mår ni alla? Själv varit ganska trött o lite illamående idag.
Grattis till plusset, själv testade jag negativt igår rd10 igen och avslutar lutinus kuren nu...tror inte det kommer att bli ngn ändring på det
Grattis till plusset, själv testade jag negativt igår rd10 igen och avslutar lutinus kuren nu...tror inte det kommer att bli ngn ändring på det
Tack för alla grattis! Känns som ett litet julmirakel. :) kliniken är stängd nu så får meddela i mellandagarna. Hoppas ni andra också kommer få era välförtjänta plus.
Tack för kramen!
Vi siktar på att njuta av julen nu och sedan ta nya tag i februari, evtl. byte av klinik.
Har en fråh till era erfarenheter vid transfer. Gjordes det "blind" i er klinik eller under kontroll av ultraljud? Hur kan läkaren känna att embryot verkligen kommer rätt om detta inte kontrolleras?
Tack för kramen!
Vi siktar på att njuta av julen nu och sedan ta nya tag i februari, evtl. byte av klinik.
Har en fråh till era erfarenheter vid transfer. Gjordes det "blind" i er klinik eller under kontroll av ultraljud? Hur kan läkaren känna att embryot verkligen kommer rätt om detta inte kontrolleras?
Hej alla! Grattis ni som plussat och tröstkram till er som inte fick resultat denna gång.
Min egen status är BIM -5, jätteont i brösten inkl bröstvårtorna, mensvärk som kommer och går. Ständigt sug att äta som precis byttes ut mot illamående så att jag var tvungen att kräkas! Inget positivt test ännu.
God jul alla <3
Snart dags för test då? var det på julafton ni har testdag egentligen? Hoppas på positivt resultat :)
Min första IVF, ruvardag 13, testdag, och jag är gravid!!! Tog två test för att vara 100, men det var ingen tvekan på något av dem. Så nu hoppas vi att det stannar i magen. :D känner stundtals molvärk, blir snabbt trött, var lite illamående igår men inget farligt ännu. Första gången jag någonsin fått ett positivt test. :)