• Akira Öken

IVF sommar/höst 2018

Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.

Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!

• Svar på tråden IVF sommar/höst 2018
  • mammsen79
    Akira Öken skrev 2018-12-23 11:52:26 följande:

Wow, håller alla tumnar för dig!

Tack gullig du är >3
  • Fröken Rabarber
    mammsen79 skrev 2018-12-23 20:28:39 följande:

STORT GRATTIS så underbart vi är i fas med varandra är på ruv 13. När är bebis beräknad tror du? Fick du en 2,3 eller 5 dagars embroy tillbaka?

Tack! Spännande, alla dina symptom låter lovande. Håller tummarna för det bästa! Jag fick ett 5 dagars tillbaka. :) om natural cycles räknar rätt så är bf 30 augusti 2019.
  • nypan78
    mammsen79 skrev 2018-12-23 20:26:24 följande:

Stor kram till dig >3. Men har du börjat blöda?

Inte börjat blöda ännu, men jag räknar med det när som helst under dagen. Officiell testdag imorgon. Har med ett test i bagaget som jag nog ska göra ifall jag inte börjat blöda och bekräfta resultatet till Linnékliniken. Klart besviken men vem skulle klara det påctyp 1 försök, speciellt vid 40...vi funderar på byte av klinik och om man nu ska köpa 3packneller ej vid nnan klinik...
  • mammsen79
    Fröken Rabarber skrev 2018-12-23 22:21:06 följande:

Tack! Spännande, alla dina symptom låter lovande. Håller tummarna för det bästa! Jag fick ett 5 dagars tillbaka. :) om natural cycles räknar rätt så är bf 30 augusti 2019.

Ok jag ska göra test på fredag och ska ringa v1 sa de om det blir ett plus. Undrar isåfall när man får tid för ultra?
  • Akira Öken
    mammsen79 skrev 2018-12-24 07:33:32 följande:

Ok jag ska göra test på fredag och ska ringa v1 sa de om det blir ett plus. Undrar isåfall när man får tid för ultra?

Jag fick tid i vecka 8.
  • mammsen79
    Akira Öken skrev 2018-12-24 09:19:03 följande:

Jag fick tid i vecka 8.

Åh vad länge. Hur mår du? >3
  • mammsen79

Är det någon som vet när man får älska igen med sin man? Sist sa dem att jag får varken bada eller ha sex eller träna men på hur länge?

• Sasso122

Hallå! 

Hoppar in här :)

Vi har två avbrytna behandligar och 2 misslyckade återföringar (på 2 försök) i bagaget och har precis påbörjadat vårt 3:e och sista landstingsfinansierade försök.

Till skillnad från våra tidigare försök ska vi köra det långa protokollet denna gång och jag började spraya med Synarela igår. Hoppas innerligt att jag svarar bättre på det långa protokollet och att det är tredje gången gillt! :)

Någon här som har haft bättre resultat med det långa protokollet jämfört med det korta?

Svar på tråden IVF sommar/höst 2018