IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Wow, håller alla tumnar för dig!
STORT GRATTIS så underbart vi är i fas med varandra är på ruv 13. När är bebis beräknad tror du? Fick du en 2,3 eller 5 dagars embroy tillbaka?
Stor kram till dig >3. Men har du börjat blöda?
Tack! Spännande, alla dina symptom låter lovande. Håller tummarna för det bästa! Jag fick ett 5 dagars tillbaka. :) om natural cycles räknar rätt så är bf 30 augusti 2019.
Önskar er alla en God Jul > 3
Ok jag ska göra test på fredag och ska ringa v1 sa de om det blir ett plus. Undrar isåfall när man får tid för ultra?
Önskar er alla en God Jul > 3
Jag fick tid i vecka 8.
Är det någon som vet när man får älska igen med sin man? Sist sa dem att jag får varken bada eller ha sex eller träna men på hur länge?
Hallå!
Hoppar in här :)
Vi har två avbrytna behandligar och 2 misslyckade återföringar (på 2 försök) i bagaget och har precis påbörjadat vårt 3:e och sista landstingsfinansierade försök.
Till skillnad från våra tidigare försök ska vi köra det långa protokollet denna gång och jag började spraya med Synarela igår. Hoppas innerligt att jag svarar bättre på det långa protokollet och att det är tredje gången gillt! :)
Någon här som har haft bättre resultat med det långa protokollet jämfört med det korta?