IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Tack, känns otroligt bra, bara att hoppas att det är en keeper. Snart klar med lutinus-kladdet i alla fall. :) det var vårt första IVF-försök. :) lycka till.
Jiho! Kände av ägglossning igår och fick positivt på stickan! Första gången sen IVF behandlingen i juni som min kropp på eget bevåg har ägglossning. Inte för att det vart nå ligga men ändå. :P
Kan man då anta att slemhinnan är i normal tjocklek? Har alltid kört stimulerat fet men det kostar mer pengar. Vore skönt att kunna göra det i naturlig cykel.
[quote=79311088][quote-nick]authentic skrev 2018-12-25 20:33:11 följande:[/quote-nick]Jag skulle tippa på att det står 2-3 då. Håller tummarna :)[/
3+
Hej alla guud vad jag längtar tills i morgon bitti o får göra gravtest, idag har jag mått bra bara trött då jag jobbat 06-14 sedan var jag på gymmet o tränade lite lätt o gick på gå band i 30 min känns underbart. Hur mår ni alla? Vilka har plussat nu?
Hej alla guud vad jag längtar tills i morgon bitti o får göra gravtest, idag har jag mått bra bara trött då jag jobbat 06-14 sedan var jag på gymmet o tränade lite lätt o gick på gå band i 30 min känns underbart. Hur mår ni alla? Vilka har plussat nu?
Jiho! Kände av ägglossning igår och fick positivt på stickan! Första gången sen IVF behandlingen i juni som min kropp på eget bevåg har ägglossning. Inte för att det vart nå ligga men ändå. :P
Kan man då anta att slemhinnan är i normal tjocklek? Har alltid kört stimulerat fet men det kostar mer pengar. Vore skönt att kunna göra det i naturlig cykel.
Det hoppas jag också!! :) När är det dags för första UL?
Gud va skönt att slippa lutinus-kladdet :) Det är inget jag ser fram emot, haha.
Ringde idag och meddela, fick tid till ul 10/1, och om allt ser fint då så är jag fri från kvinnokliniken och överslussad till vanliga mödravården. :)
Håller tummarna hårt för dig imorgon!
Själv mår jag bra efter en fin jul med familj och vänner. Jag är rätt trött, får återkommande halsbränna, har värk i livmodertrakten och brösten är stora och väldigt ömma.