• Ettlitetsyskon

Vi med Bim September 2018

Hej

Hittade ingen sida för oss med Bim i September 2018.

Jag är 34 år, har två barn som är 7 och 10 år. Tog ut spiralen i april och blev gravid innan mensen hade dykt upp vilket inte är bra tydligen. Fick ett missfall i v11 men barnet hade dött i v5. Kändes bra ändå då när jag plussade så kändes allt fel från början hade en stark känsla av att det skulle bli mf. Blödningen har slutat efter mf och nu ska jag invänta mensen denna gång innan vi försöker.

Bim i September

21 ettlitetsyskon

• Svar på tråden Vi med Bim September 2018
  • EmmalinneaS

ÄL kommer nog vilken dag som helst nu. Äggvita och lätt molvärk - plusset i september här kommer vi!

Är så taggad och längtar så himla mycket just nu. Det blir inte bättre av att vi nys sa hej då till svägerskans 9 måns bebis som åker hem till Tyskland efter en vecka här. Vill inget annat än ha en egen liten <3

Detta är vårt fjärde försök till vårt första barn.

• Mantan

Jaha då kom mensen redan nu och inte den 2/9 som jag trott, så elakt! Aja det betyder dock iallafall att jag får stanna i gruppen fast med BIM den 25/9.

Jag som var så säker på att jag hade ÄL måndags förra veckan... :( Måste nog börja med ÄL-test för att lösa detta.

Någon som också fått mens nära ÄL?

1/9 - timal89, Omstart2019, Esofe, dinofantast, Emmzi93

3/9 - babytjejen, Lilla Lina, Ardnas89, novemberregn, Piffan87, Pemsan

4/9 - kiwibear, JenniB, Em0ma

5/9 - Sirest01, Miichaella

6/9 - MaalinJ, månflicka, WanderChild

7/9 - Sanfo1, Lala90, Noraaaaaaa18, Kstadtjej87, lw12

8/9 - Kira16, EnBlivandeWestring, Buffsie, Nr2år2019, canama

9/9 - mumintroll

10/9 - Anno89

11/9 - onlyme86, Linepj, Periksson90

12/9 - KSRG8887, minimera

13/9 - Tessaloniki, Lola90

15/9 - lyckligast80

17/9 - EmmalinneaS, korvstroganoff

18/9 - NiniBy

21/9 - Ettlitetsyskon, Heilena, IBS

23/9 sallyjkpg

25/9 - Skuggviol, Mantan

29/9 - Bambinoo

• Månflicka

Drömde att jag hade en stor och tung bäbismage inatt, det här är sista försöket och denna gång önskar jag nästan tiden stog stilla, orkar inte med tanken på att det inte blir något plus denna månad

Att känna efter och leta tecken på graviditet har jag lagt ner denna månad, då det varit olika symptom inför varje mens dom senaste 4 månaderna man vill ju så gärna så blir nog skengravid varje månad haha.

Håller tummarna för att september är vår månad, har hängt med i trådarna sedan maj.

Denna ägglossning var dock inte som vanligt så lite rädd för att vi inte prickade in den exakt och maxade chanserna, tempoökningen kom flera dagar senare denna gång än när den brukar som någon av er andra också upplevt... men p-datorn håller fast vid samma datum så hoppas på att den har rätt

• Omstart2019

Funderar på om jag kan ha fått spökstreck två dagar i rad? Den översta är från igår kväll ÄL + 11 och den undre är från i morse på ÄL + 12. Svårt att fånga på bild, men det var lite starkare idag.

• Alllleee

Igår började jag på rosenrot, får jag se om det får en att slappna av o få kroppen i balans! Spännande.. någon annan som testat rosenrot?

• Sirest01

Det är en lång väntan det här. Vet ännu inte om jag haft ägglossning, så förväntar mig inte så mkt men ändå har man ett litet hopp. Det är tur man bara har ca en vecka ledigt till för sen drar verkligheten igång igen. Ska bli skönt att få komma igång med lite rutiner efter 15 veckors ledighet. Så man kan komma på andra tankar och ha något mer att göra på dagarna.

• Buffsie
    Omstart2019 skrev 2018-08-28 09:36:57 följande:

Funderar på om jag kan ha fått spökstreck två dagar i rad? Den översta är från igår kväll ÄL + 11 och den undre är från i morse på ÄL + 12. Svårt att fånga på bild, men det var lite starkare idag.

Jag kan kanske se något, vänta några dagar och ta ett test till :)
  • Miamace

Hej, jag följer gärna med på alla eras resor!

Vi gjorde vårt första försök att bli gravida nu i augusti, hade bim 27 aug men mensen kom redan den 25e.. Så nu gör vi alltså vårt andra försök på första barnet! Har nästa BIM 25 sept..

Vi blev ofrivilligt gravida för ca 2 år sedan bara genom ett enda samlag så jag trodde nog detta skulle gå snabbt och smidigt :) men ack så fel man kan ha!

Nu satsar vi fullt ut och längtar sååå efter en liten knodd!

Kul att följa alla och se hur det går för er :)

Svar på tråden Vi med Bim September 2018