Till er styvföräldrar som är missnöjda!
Men man kan väl ha egna grejer som man bestämmer över själv även om man är i ett förhållande med någon?
Men man kan väl ha egna grejer som man bestämmer över själv även om man är i ett förhållande med någon?
Hehe, precis...
Min kille skulle som sagt aldrig i livet låna ut nåt till sitt ex, de har inte den relationen anser han. Men hans ex verkar inte fatta det. Hon dryftar alla möjliga saker med honom utan att känna in att han inte är intresserad av hennes liv och inte vill låna ut nåt till henne.
Hon är gränslös.
Jag tror också att hon vill det. Sanslöst sjukt och smaklöst med. Letar verkligen efter anledningar till kontakt som inte ens handlar om tonåringen. Hon har själv en kille dessutom så varför sukta efter sitt ex då kan man undra..
Men jösses. Hon behöver låna en borr, något hon vet att exet har så naturligtvis frågar hon honom.
Du anser att hon gör det för att hon "suktar efter exet"? Herregud....
Du är ju helt totalt delusional.
Har inte läst om något ex som kräver saker?
Bara ett ex som ringde och bad om att få låna en sak.
Jag skulle lätt kunna fråga om jag får låna något av alla mina ex och INGEN skulle inbilla sig att jag suktar efter dem utan enbart att vi har ett normalt förhållande till varandra.
Varför är ni inte tillsammans fortfarande då?
Med det resonemanget kan man ju aldrig låna något av nån som har ett förhållande! Är inte det lite överdrivet?
Har du några vänner eller får ni inte ha det heller i ert "förhållande"?
Visst är det patetiskt?
Jag tänker att vänner brukar man låna av och låna ut till om det behövs. Men eftersom ni är så rabiata när det gäller låna grejer så är ni troligen det i andra sammanhang också.
Jag vet ingen som skulle vilja ha er som vänner.