Anonym (Bonusmamma) skrev 2018-11-02 04:56:52 följande:
Oj, Ja, hade jag och min kille haft det som ni från början så hade jag nog faktiskt gjort precis så som du gjorde, för jag vill gärna visa att jag inte lägger mig i eller begränsat något som de redan hade.Sen hade jag stört ihjäl mig så klart men jag tror att man vinner i längden på att låta killen få upptäcka detta själv. Precis som du gjorde. Skillnaden för oss var att min kille från början sa att han och exet aldrig haft nån vidare vänskapstelation efter att det tagit slut mellan dem och att det eskalerade EFTER att han och jag blev tillsammans med onödiga telefonsamtal och bildskickande mm mm. Det var DET som gjorde mig misstänksam och " sjukligt svartsjuk " som några av folket här inne säger.
Ja eller hur, om någon smusslar så givet blir man misstänksam på DET. Helt klart. Låt dom tro!
Ja precis jag ville ju inte lägga mig i och bli nån galen ny flickvän som kommer in och börjar bli svartsjuk över nåt som kanske inte ens är betingat eller förstöra nåt som funka för dom i många år. Men som tillslut inte funka i denna nya konstellation och ville han satsa på oss ville jag ha rena blad utan störningsmoment, det skulle byggas på oss och inga yttre omständigheter skulle få påverka detta. Så valet för min kille var ju enkelt. Det var då hon blev helt gränslös åt andra hållet istället! Det kunde jag ju ha räknat ut om jag tänkte efter, eftersom hon ju var så himla gränslös! Bara gränslös. Sjukt gränslös. Tror det beror på hennes enorma egoistiska sida, hon är väldigt egoistisk. Är man det blir man nog gränslös?