• Canary

Vi som har BIM november 18

Hej! Oktoberförsöket är kört för vår del får jag konstatera, och nu siktar vi vidare mot ett härligt plus i november istället! Så även om oktober knappt börjat är det dags att skapa en novembertråd.

Här välkomnar vi er som gör ert första försök och samlar upp er som tyvärr inte fick era efterlängtade plus i oktober.

Kort om mig: Gift kvinna 31 år, vi försöker få vårt första barn, går nu in på fjärde försöket.

BIM-listan nov

1/11 Canary

• Svar på tråden Vi som har BIM november 18
  • Anonym (Hoppas)
    Jagerika skrev 2018-11-22 20:22:08 följande:

Det är helt normalt när man slutar med piller. Min mens gjorde så också men nu efter 1 år är den regelbunden. Tror den blev regelbunden vid typ månad 4-5 efter pillerstoppet :) varför är det sista försöket?

Tack för svaret! Då är det bara att ha is i magen då antar jag. Jag vet att det kan ta ett tag att få ordning på maskineriet men tänkte att de 3 sista kändes ok.

Sista försöker för att jag fyller 41 i sommar och vill inte vara mkt äldre. Har redan 2 barn.

Samt att alla blödningar har varit helt galna. Förutom den sista som var mindre än normal. Men det har varit väldigt jobbig då jag efter 30-60 min blöder igenom allt.
  • Solgul
    malllllin skrev 2018-11-22 17:48:11 följande:

Någon som ska testa imorgon bitti förutom jag ?

Åh, vad ambivalent jag är till att testa eller vänta... Hade tänkt testa först nästa fredag (BIM mellan imorgon och måndag). Men oj vad det kliar i fingrarna nu, vill ju bara veta. :/
  • Anonym (Stressen)

Åh, gick in i väggen förra vecka och har av stress även fått ångest, dessa åkommor ger ju olika symptom så vet inte om det är det eller något annat på g.
    Ömma bröstvårtor vet jag ju inte har med stress/ångest att göra, däremot har jag börjat bli illamående till och från och rapar massor men det kan ju bero på vad som känns det som. så ja får nog lägga symptom på hyllan och testa nästa helg om ingen mens dykt upp.
    BIM var från början 30e men nu hat flo flyttat fram den till 28e

Lycka till för alla som är kvar i tråden, och grattis till er som plussat!

• Canary
    LinaLinnea skrev 2018-11-21 14:37:42 följande:

Här är en till som är kvar! Har BIM mellan den 25/11-28/11. Är lite osäker på vilken dag. 

Fick en svagt ljusrosa/brun flytning igår, brösten ömmar och idag värker ryggen och magen lite dovt. Känner mig också trött men vet inte om detta är symtom på graviditet eller något annat. Brukar inte ha speciellt mycket känningar innan mens. 

Hur går det för er andra som är kvar här? Några känningar? När ska ni testa? :) Många frågor på en gång, haha. 

Jag har känt mig osugen på alkohol och har konstiga nattliga svettningar men inget av det är väl säkra tecken. Bim sista nov men tänker att äl kanske var tidigare så vi får la se.
  • ourdreamsaboutababy

Hej!Jag är gärna med här . 2 döttrar 2014, 2018

Vill gärna ha en lillebror så snabbt som så försöker få till en bebis trots att tjejen knappt är 6 mån.

Mensen kom igång förra månaden.

Knappt en halv vecka kvar till bim.

Har inga symptom förutom att det sticker endel i magen, endel molvärk och senaste 2 dagarna har jag börjat få fruktansvärt ont i höfterna när jag går . Typ som foglossning.

Tror ni det kan vara nåt ? Aldrig varit med om det förutom när jag var gravid då .

• piffan87
    malllllin skrev 2018-11-22 17:48:11 följande:

Någon som ska testa imorgon bitti förutom jag ?

Lycka till!! Håller tummarna :)
  • Evi82
    ourdreamsaboutababy skrev 2018-11-22 22:34:49 följande:

Hej!Jag är gärna med här . 2 döttrar 2014, 2018

Vill gärna ha en lillebror så snabbt som så försöker få till en bebis trots att tjejen knappt är 6 mån.

Mensen kom igång förra månaden.

Knappt en halv vecka kvar till bim.

Har inga symptom förutom att det sticker endel i magen, endel molvärk och senaste 2 dagarna har jag börjat få fruktansvärt ont i höfterna när jag går . Typ som foglossning.

Tror ni det kan vara nåt ? Aldrig varit med om det förutom när jag var gravid då .

Spännande :) när tänkte du testa dig?
  • Mia86a

Blev inget denna månad så jag hoppar över till decembertråden. Lycka till ni andra!

• Emsopemso
    malllllin skrev 2018-11-22 20:16:08 följande:

Vad kul ! Jag har också den 26

Mensen kom idag. Så jäkla surt.. stor lycka till till dig å alla andra denna månad:)
Svar på tråden Vi som har BIM november 18