• Anonym (SCB)

Tycker du att DU har lätt att få orgasm?

Anser du att du har lätt att få en orgasm eller inte?

Med dig själv eller med en partner. Det är bara din egna uppfattning och du väljer själv om du vill lämna svaret för om du ger dig själv orgasm eller får det av/tillsammans med en partner.

Och nej, det finns inga fler alternativ.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att DU har lätt att få orgasm?
  • Anonym (Mymlan)

Jag kommer inte 100% av gångerna men tycker jag generellt har lätt för att komma. Både vaginala och klitorisstimulerade orgasmer.

• isolande

Tycker det har med cykeln att göra. Kring ägglossning kan jag komma 3 gånger på varandra, hur lätt som helst. Strax innan mens är det segare att få till en enda orgasm däremot.

• Mal89
    isolande skrev 2018-10-24 15:50:23 följande:

Tycker det har med cykeln att göra. Kring ägglossning kan jag komma 3 gånger på varandra, hur lätt som helst. Strax innan mens är det segare att få till en enda orgasm däremot.

Ja det har du nog rätt i om man tänker efter
  • Anonym (Ralf)

Jag har svårt att komma när jag kör Tren...

• Cunnilingus18
    Mal89 skrev 2018-10-24 08:27:21 följande:

Ja klart det är underbart skönt :)

Tänkte väl det, är ju även en fantastisk känsla för oss som killar. Finns ju inget mer upphetsande än att se en tjej njuta och komma om och om igen :)
  • Cunnilingus18
    isolande skrev 2018-10-24 15:50:23 följande:

Ja det är ju mycket hormoner som spelar in och är väl en naturens sätt att få oss att föröka oss, då en orgasm ökar chansen att bli gravid. Så är väl en fördel precis vid ägglossning och inte lika stor mening precis innan mensen. Då blir du ändå inte gravid ;)
  • Anonym (Kirurgen)
    New Dawn skrev 2018-10-24 10:37:40 följande:

Hm mm.... Ovisshet.(?) .. Jag tycker snarare visshet är mer upphetsande, när man genom små signaler VET att det kommer att bli sex, och man vill det är mycket mer sexigt än ovisshet. Att vara osäker på om mannen vill är i sig inte upphetsande, tycker jag. Det är sexigt när man märker att han vill. Givetvis kan man vara olika.

Sex med en halvdan dejt kan jag inte ens föreställa mig.

Har du haft sex med en dejt? Har för mig du skrivit att du har hoppat från man till man?
  • New  Dawn
    Anonym (Kirurgen) skrev 2018-10-25 14:43:03 följande:

Har du haft sex med en dejt? Har för mig du skrivit att du har hoppat från man till man?

Jag har haft dejter som resulterat i längre relationer och kontakter som inte resulterat i fortsatt kontakt. De män jag haft sex med ha jag lärt känna innan vi haft sex, och vi har fortsatt att träffats för att vi tyckt mycket om varandra. Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att ha sex med en "halvdan" dejt. Inget som lockat mig. Jag konstaterade att jag inte kan relatera till den situationen .
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Kirurgen)
    New Dawn skrev 2018-10-26 16:34:29 följande:

Jag har haft dejter som resulterat i längre relationer och kontakter som inte resulterat i fortsatt kontakt. De män jag haft sex med ha jag lärt känna innan vi haft sex, och vi har fortsatt att träffats för att vi tyckt mycket om varandra. Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara att ha sex med en "halvdan" dejt. Inget som lockat mig. Jag konstaterade att jag inte kan relatera till den situationen .

Sex är sex. Begär är begär. Det funkar fint med lösa förbindelser men att vara otrogen är förkastligt!
  • Anonym (G)

Nej, jag är helt jävla hopplös. O jag blir inte mindre hopplös när min partner påtalar de för mig. 1orgasm på över två år.

Svar på tråden Tycker du att DU har lätt att få orgasm?