Vi som ruvar just nu!
Någon annan som ruvar just nu?
Någon annan som ruvar just nu?
Vet inte om jag inbillar mig det där svaaaga strecket, men visst är det där? Ruvardag 8 och kunde inte hålla mig för har hela helgen känt att det är kört och att vi inte kommer bli föräldrar. Ville bara få det bekräftat idag, men kanske var jag för neggo i förväg... Kanske att otrivellen leker med mig?
Tack Fröken Fräken för att du inger hopp för sena plus : ) ! Fick du bekräftat med blodprov istället då? Så tråkigt att din mens kom... Jag har alltid slutat med lutinus direkt när min mens kommit om jag samtidigt tagit ett test som bekräftar att det är negativt. Min klinik säger att man kan fortsätta om man vill men det har bara känts lönlöst. När jag bara haft spotting har jag dock fortsatt, men är det riktig mens så har jag slutat direkt.
Och min mens har också kommit, den kom faktiskt redan strax före midnatt i fredags kväll så ca närmare 2 dygn senare än vad den har gjort tidigare med lutinus så nu vet jag att den kan komma senare även för mig av lutinuset...
Nu tar vi en kort paus innan vi går vidare med privata försök. Lycka till ni andra här!
De är ett plus!! När tog du ovitrelle? och har du 2-dagars eller 5?
GRATTIS vågar jag säga!
Det är absolut ett streck! :) grattis!!!!!
Vet inte om jag inbillar mig det där svaaaga strecket, men visst är det där? Ruvardag 8 och kunde inte hålla mig för har hela helgen känt att det är kört och att vi inte kommer bli föräldrar. Ville bara få det bekräftat idag, men kanske var jag för neggo i förväg... Kanske att otrivellen leker med mig?
Då är det kanske nåt på gång, spännande :)
Testade positivt ruvardag 7, så det känns underbart! Är i v 5+3 idag!
Grattis till ditt plus! Underbart! Otroivellen borde absolut vara ute ur systemet nu. När har du testdag?
Även vi testade positivt, både idag som är den riktiga testdagen men även igår då jag verkligen inte kunde hålla mig längre. Känns helt overkligt <3
Grattis till plusset :)
Köp en clearblue med veckoindikator, står klart å tydligt gravid, slipper du avläsa streck!
Åh vad underbart! Stort grattis till dig :) Var det ditt första IVF-försök?
Testdagen är på söndag! Nu kommer jag dock småtesta lite under veckan för att se att det blir starkare.
Testdag idag, så negativt... suck!!!
Grattis till plusset :)
Köp en clearblue med veckoindikator, står klart å tydligt gravid, slipper du avläsa streck!