Vi som ruvar just nu!
Någon annan som ruvar just nu?
Någon annan som ruvar just nu?
Testdag idag, så negativt... suck!!!
Ruvdag 8 med blasto och nu kom mensen. Så deprimerande, jag blir så frustrerad! :(
Ruvdag 8 med blasto och nu kom mensen. Så deprimerande, jag blir så frustrerad! :(
Tack <3
Fan oxå... Styrkekramar till dig! Vet verkligen hur det känns :(
Beklagar :( fick också mens på rd 8 med blastocyst. Kram!
I
Åh vad underbart! Stort grattis till dig :) Var det ditt första IVF-försök?
Testdagen är på söndag! Nu kommer jag dock småtesta lite under veckan för att se att det blir starkare.
Tack <3
Fick ni några till frysen eller blir det nytt helt försök nästa gång för er?
I
Tack snälla :) Ja det är första försöket så jag är fortfarande i chock då läkaren t om gav oss info om att tänka tanken kring äggdonation för att inte dra upp våra förhoppningar.
Då är mensen sen för dig nu iaf? Jag använde ett sådant testa-tidigt test från Clearblue, kan vara värt att testa för att se om det blir starkare?
Vi har i frysen så lyckligt lottade på det viset men har bara svårt att tro att det någonsin kommer gå... Vi måste vänta en cykel mellan dock men hoppas det blir fet i mars. Kliniken sa dock att de kan ha fullt en dag och isf får man hoppas få plats nästa månad men lät så konstigt... Vi betalar ju så borde de inte kunna klämma in oss :( men visst färskåterföringarna måste väl gå före.
Har ni i frysen?
Hoppas det går för oss alla snart!!
Vi fick ju bara ut 3 ägg, varav bara 1 befruktades så vi ska börja med sprutor igen... hoppas på fler ägg då!!