Vi som ruvar just nu!
Någon annan som ruvar just nu?
Någon annan som ruvar just nu?
Ja jag har läst allt från att den kommer tidigare till att den blir en vecka sen. Men min kropp har alltid varit så jääääkla punktlig. Det är liksom alltid exakt 10 dagar från ÄL till mens. Kört progesteronkräm tidigare som inte gjort någon skillnad alls. Lutinus är säkert ?starkare? iof.
Försöker vara så positiv hela tiden. Tänker att så länge inte mensen kommer är jag ju typ, nästan, kanske fast inte alls gravid, haha. Det lilla fröet ligger där inne liksom. Men man är ju livrädd varje gång man går på toaletten :/
Hej,
Då ligger vi lika, jag satte också in en blasto i måndags, testdag 18/2. Vi är på ruvdag 3 idag (insättningsdagen är ruvdag 0) :)
Håller tummarna för att ni lyckas på första försöket :)
Skönt att höra att jag inte är ensam om att vara öm i äggstockarna.
Ja men precis, det hade ju varit den finaste kärleksgåva man kan få, så vi tänkte chansa och hoppas på det bästa på Alla hjärtans dag :) det är ju bara 3 dagar före testdag så det KAN ju visa positivt!
Åh vad spännande!!
De har inte ringt än så då blir de på lördag. Nu är man mest nervös hur många som kommer klara sig till dag 5 och hur många som går till frys (om något).
Fick du något till frysen?
Måste fråga, sedan äggplock har jag varit så galet hungrig, gravid-hungrig. Fick sedan en släng av magsjuka så det dämpade det hela en aning. Men så idag känner jag mig lite illamående, superhungrig lite yrsel. Sådana symptom som kan likna gravid-symptom.
Men viss är det alldeles för tidigt för att ha sådant. (Rd 3)
Kan det vara litinus tabletterna som gör det?
På Sahlgrenska fanns endast alternativen 2 dagars eller 5 dagars. Och det beror på antalet ägg som befruktas. Färre än 5, så sätter de in en 2 dagar efter plock, fler än 5 sätter de in 5dagar efter plock.
Konstigt att olika ställen har olika..
Men antar att du går privat eftersom du har tid på lördag?
Spännande! Håller tummar o tår för dig med :D
Har du planerat att fusk-testa?
Vi fick ut vid äp 7 ägg och 5 befruktades. De skulle ringa oss dag 2 eller 3 om vi skulle sätta in de då annars så blev de dag 5 som omtalat.
Ja, jag går privat. Är 24 år och får inte göra IVF förrän jag är 25. Suck.
Ja, min mens borde komma måndag eller tisdag så om den inte kommer då testar jag onsdag morgon. Jag har gjort FET, så är ju min naturliga cykel, lättare att veta BIM då :) Tänkte du tjuvtesta?:)
Måste fråga, sedan äggplock har jag varit så galet hungrig, gravid-hungrig. Fick sedan en släng av magsjuka så det dämpade det hela en aning. Men så idag känner jag mig lite illamående, superhungrig lite yrsel. Sådana symptom som kan likna gravid-symptom.
Men viss är det alldeles för tidigt för att ha sådant. (Rd 3)
Kan det vara litinus tabletterna som gör det?