• Anonym (26ich)

Dejt med äldre man (min första dejt)

Jag ska på min första dejt någonsin och känner mig galet osäker, behöver lite tips!

Lite bakgrund-

Jag är kring 26 år och har för cirka ett halvår sedan kommit ut ett 10 år långt förhållande. Jag har efter det inte dejtat alls.

Jag har nu börjat prata med en äldre man som jag har planerat att träffa. Han är mer än dubbla min ålder men jag tycker att han ser galet bra ut och är verkligen super trevlig.

Jag har ett ganska dåligt självförtroende och hade haft svårt att träffa någon i min egna ålder. Nu när han är så pass mycket äldre blir jag ännu mer nervös.

Skulle verkligen behöva lite allmänna tips om första dejt och även om någon annan har träffat en äldre man.

Förväntas sex vid första dejt och hur fan beter man sig!

• Svar på tråden Dejt med äldre man (min första dejt)
  • Anonym (26ich)

Hej,

Tänkte bara tacka för alla seriösa bra svar i denna tråd. Jag har nu haft några helt underbara dejter med denna man. Blev aldrig obekvämt eller liknande.

Känner dock att jag fortfarande är osäker på vårt sex då jag är ganska blyg och han säger väl inte direkt vad han gillar. Jag har varit öppen med att jag inte har så mycket erfarenhet med olika män men jag verkligen älskar sättet han tar hand om mig.

• Kirenaj68
    Anonym (26ich) skrev 2019-03-03 09:54:29 följande:
    Tack för ditt svar!

Jag blir väl egentligen mest nervös över att jag tidigare inte blev behandlad så jätte bra, så det är väl egentligen bara det jag känner till. Nu ska jag träffa en städad, framgångsrik gentleman och jag vet knappt hur man tar en komplimang..

Ska verkligen tänka på dina tips :)

Att jag bombarderat honom med frågor är nog väldigt osannolikt, jag är ganska blyg och är mest orolig över det.
    Som andra redan har sagt: Var dig själv bara, så kommer det att gå jättebra. Förståeligt att du är lite orolig p.g.a tidigare erfarenheter som inte var så trevliga, men ge honom en chans. 
  • Anonym (12345)
    Anonym (26ich) skrev 2019-04-14 17:56:34 följande:

Hej,

Tänkte bara tacka för alla seriösa bra svar i denna tråd. Jag har nu haft några helt underbara dejter med denna man. Blev aldrig obekvämt eller liknande.

Känner dock att jag fortfarande är osäker på vårt sex då jag är ganska blyg och han säger väl inte direkt vad han gillar. Jag har varit öppen med att jag inte har så mycket erfarenhet med olika män men jag verkligen älskar sättet han tar hand om mig.

Hur upplevde du sexet?
  • Anonym (A)
    Anonym (26ich) skrev 2019-04-14 17:56:34 följande:
    Hej,
    Härligt att höra.
  • Anonym (26ich)
    Kirenaj68 skrev 2019-04-14 18:34:58 följande:

Som andra redan har sagt: Var dig själv bara, så kommer det att gå jättebra. Förståeligt att du är lite orolig p.g.a tidigare erfarenheter som inte var så trevliga, men ge honom en chans. 

Oron är nog mer att jag inte ska räcka till. Han har varit underbar sedan första gången vi sågs utan några konstigheter :)
  • Anonym (26ich)
    Anonym (12345) skrev 2019-04-14 19:16:06 följande:

Hur upplevde du sexet?

Jag upplever sexet som galet skönt men jag skulle nog kunna ta för mig en hel del mer.
  • Kirenaj68
    Anonym (26ich) skrev 2019-04-14 19:25:21 följande:
    Oron är nog mer att jag inte ska räcka till. Han har varit underbar sedan första gången vi sågs utan några konstigheter :)
    Gott att höra  
  • Kirenaj68
    Anonym (26ich) skrev 2019-04-14 19:27:07 följande:
    Jag upplever sexet som galet skönt men jag skulle nog kunna ta för mig en hel del mer.
    En sak i sänder
  • Anonym (26ich)
    Anonym (12345) skrev 2019-04-19 12:02:54 följande:

Hur gammal är han?

Vet inte vad det har för betydelse men han är 59 år.
Svar på tråden Dejt med äldre man (min första dejt)