• Anonym (26ich)

Dejt med äldre man (min första dejt)

Jag ska på min första dejt någonsin och känner mig galet osäker, behöver lite tips!

Lite bakgrund-

Jag är kring 26 år och har för cirka ett halvår sedan kommit ut ett 10 år långt förhållande. Jag har efter det inte dejtat alls.

Jag har nu börjat prata med en äldre man som jag har planerat att träffa. Han är mer än dubbla min ålder men jag tycker att han ser galet bra ut och är verkligen super trevlig.

Jag har ett ganska dåligt självförtroende och hade haft svårt att träffa någon i min egna ålder. Nu när han är så pass mycket äldre blir jag ännu mer nervös.

Skulle verkligen behöva lite allmänna tips om första dejt och även om någon annan har träffat en äldre man.

Förväntas sex vid första dejt och hur fan beter man sig!

• Svar på tråden Dejt med äldre man (min första dejt)
  • Anonym (12345)
    Anonym (26ich) skrev 2019-04-19 14:46:49 följande:
    Vet inte vad det har för betydelse men han är 59 år.
    Har väl betydelse just för att tråden handlar om att du datear en äldre man och har frågor om det.
  • Anonym (26ich)
    Anonym (12345) skrev 2019-04-19 15:10:09 följande:

Har väl betydelse just för att tråden handlar om att du datear en äldre man och har frågor om det.

Bara att fråga på :)
  • Anonym (12345)
    Anonym (26ich) skrev 2019-04-19 16:13:53 följande:
    Bara att fråga på :)
    Jag skulle nog tycka det kändes lite konstigt med en så mycket äldre man ligga å trycka på å sen komma i min vagina.
  • Anonym (26ich)
    Anonym (12345) skrev 2019-04-20 10:53:25 följande:

Jag skulle nog tycka det kändes lite konstigt med en så mycket äldre man ligga å trycka på å sen komma i min vagina.

Det har jag all förståelse till men för mig har det aldrig känts konstigt med vår ålderskillnad mer än att jag blir osäker på mig själv då han är så pass mycket mer erfaren. Han är ju ingen gammal farbror med krokig rygg och i oform om jag säger så.
  • Anonym (Filur)
    Anonym (26ich) skrev 2019-03-02 22:02:05 följande:

Jag är kring 26 år och har för cirka ett halvår sedan kommit ut ett 10 år långt förhållande. Jag har efter det inte dejtat alls.

Jag har nu börjat prata med en äldre man som jag har planerat att träffa. Han är mer än dubbla min ålder men jag tycker att han ser galet bra ut och är verkligen super trevlig.

Är det otänkbart för dig att att träffa yngre killar mellan 18-23. Föredrar alla kvinnor äldre belevade herrar 
  • Anonym (26ich)
    Anonym (Filur) skrev 2019-04-20 15:55:45 följande:

Är det otänkbart för dig att att träffa yngre killar mellan 18-23. Föredrar alla kvinnor äldre belevade herrar 

I dagsläget är det otänkbart för mig, känner att jag vill vara med en man och inte en pojke. Självklart kan det ändras i framtiden men med tanke på mitt tidigare förhållande är det verkligen inget jag söker.

Jag kan bara svara för mig själv och inte alla andra kvinnor.. finns säkert många kvinnor som tycker bättre om yngre killar än äldre.
  • Anonym (Filur)
    Anonym (26ich) skrev 2019-04-20 16:32:53 följande:
     finns säkert många kvinnor som tycker bättre om yngre killar än äldre.
    Tror du det finns har du någon teori varför det är så 
  • Anonym (Hmmm....)
    Anonym (26ich) skrev 2019-03-02 22:02:05 följande:

Jag ska på min första dejt någonsin och känner mig galet osäker, behöver lite tips!

Lite bakgrund-

Jag har ett ganska dåligt självförtroende och hade haft svårt att träffa någon i min egna ålder. Nu när han är så pass mycket äldre blir jag ännu mer nervös.

Skulle verkligen behöva lite allmänna tips om första dejt och även om någon annan har träffat en äldre man.

Förväntas sex vid första dejt och hur fan beter man sig!

Naturligtvis. Det är mest osäkra tjejer som kan tänka sig mer än 26 år äldre män. Jag tycker att det är bättre att du går i terapi istället.
  • Anonym (Hmmm....)
    Anonym (Äldre man) skrev 2019-03-03 21:02:51 följande:

Jag har en kusin och en skolkamrat som båda vart änkor (med små barn) vid 25 års ålder ? deras män var jämnåriga.

En kvinna i bekantskapskretsen var gift med en 25 år yngre man ? hon vart änka efter honom och överlevde honom med 10 år.

Med andra ord så går det inte säkert att säga vem som kommer att byta blöjor på vem och om det ens blir aktuellt med blöjbyten!

Eh, fast risken ökar givetvis enormt med åldern! Fler 76-åringar och 80-åringar dör/har blöja än 30-åringar.

TS passa på att ha mycket sex snabbt, om du vill. Efter 50 sviktar både potensen, se lusten och orken.
  • Anonym (Hmmm....)
    Anonym (26ich) skrev 2019-04-14 19:25:21 följande:

Oron är nog mer att jag inte ska räcka till. Han har varit underbar sedan första gången vi sågs utan några konstigheter :)

Du är 26 år yngre. Det räcker. Ja många män är så enkelspåriga.
Svar på tråden Dejt med äldre man (min första dejt)