Digestive skrev 2023-11-12 23:34:11 följande:
Irrelevant.
Nope, jag bemötte det du skrev med att påpeka hur du tidigare har resonerat.
Aja, du svarar fortfarande inte på frågan och förstår tydligen inte sammanhanget.
C'est la vie.
Kan aldrig bli irrelevant, då det var det du citerade.
"Tycker inte om något av parterna gör, och anser de beter sig som terrorister bägge två parter.
Och visst är det viktigt att stoppa hamas, men minst lika viktigt att att Israel slutar med sina övergrepp och stjäla land.
Ämnet är inte som brukligt i konflikter, som tex nazisten putins terrorism i Ukraina, som är solklart bara har en att skylla på.
Och försöker man göra denna konflikt till svart och vit, så har man slutat återge den sakligt.
Och det jag citerade var ett försök att ge en användare en åsikt som inte existerade, det är den allra lägsta formen av diskussionstekniker över att svara sakligt.
Och det är svårt förkastligt beteende, är du av en annan tanke menar du, eller?"
Vill du försöka igen, eller ska du prata om höger ideologin nazism igen?
Men då får du citera rätt, och ser vi du inte ens vill.
Men varför svara på ett citat och inte ens adressera nått av innehållet, det är en svår gåta
Padirac skrev 2023-11-12 23:56:56 följande:
Jag bemöter det du skriver och tidigare har skrivit. Att kalla desinformationsspridning och spekulativa påståenden utan grund för att utmana rådande konsensus är tydligen ett simpelt nöje ...
Kanske är ökenspridningen ett simpelt nöje eller ett sätt att utmana rådande konsensus bland SDs vurmare (om att det är ok att komma med ogrundade spekulativa påståenden och sprida desinformation)
Det fanns en svunnen tid där användaren var mycket trogen saklighet, ingen vet vad som hände och gick snett.
Men det är extremt intressant att börja prata om annat och istället börja prata om höger ideologin nazism.
Istället för att citera korrekt och fortsätta det hen flydde ifrån.
Jag inser utan vara medveten om det först, och det var att mitt inlägg var överlägset bra skrivit.
Så bra att hen vägrar adressera det allra minsta, men såklart vi såg ett försök, men då lades orden i munnen på mig och försökte få det till något helt annat.
Dessa som diskuterar svartvitt, de verkar inte klara av att det finns mer skuld än en att dela ut här, med hamas terrorism och Israels övergrepp och stjäl mark.
Men en sak jag lärde mig tidigt, det är den som flyr från ämnet som vet dom inget har att säga.
Kanske hen försöker agitera mig, men det vet ju alla inte fungerar och efter alla försök som gjorts där över istället diskutera något sakligt.
Rätt udda att hen blev så upprörd när jag pratade om nazisten putin var den enda att skylla på terrorismen av nazisten i Ukraina.
Men just nu ser det ut som att Ukraina kommer kasta ut de nazistiska styrkorna från putin, då jag såg att motståndet blir sämre och sämre och att de har nu landsatt pansarfordon på krim.(Undra om SD'are är välkomna sen när det är Ukraina som har återtagit sina landområden och återskapat sin suveränitet efter nazisten putisn övergrepp.)