Antisemitismen inom vänstern, varför?
Blivande toppnamn i Partiet:
Blivande toppnamn i Partiet:
På gränsen? Vad exakt har hon sagt? Var det eller var det inte antisemitism? Artikeln är låst så det går inte att ta del av uttalandet.
På gränsen? Vad exakt har hon sagt? Var det eller var det inte antisemitism? Artikeln är låst så det går inte att ta del av uttalandet.
Och så bilden som visar varifrån judehatet kommer:
Du menar att vi ska slut försvara oss när vi blir anfallna? Det skulle väl passa dig utmärkt. ze final zolusion utan att själv behöva delta?
hamas är ju så klart oskyldiga? De är ju religiös socialdemokrati enligt någon forskare. Har du missat att hamas och islamic jihad skikar raketer mot sin egna inne i Gaza? Och mot muslimer inne i Israel. Och mot helt vanliga israeler oavsett religion.
Jg gillar inte bomber, jag har suttit i skyddsrum i Ashdod medan raketer från Gaza regnat ner, mär vi äntligen kom ut fick vi se räddningspersonal samla ihop resterna av en mamma med barn som inte hann ta skydd.
det är detta och mycket annat som du inte vill att vi ska få försvara oss mot.
vi ska helst bar låta oss mördas, helt enligt hamas och islamic jihads och PLO S önskan, på samma sätt som större delen av världen blundade fram till 1945. De enda judar du och dina gelikar bryr er om är döda judar.
Jag sa inte oss och vårt osv generellt om Israel, däremot om det handlade om oss judar i israel så sa jag vi och oss.
Dina vänner kan ju så klart tycka vad de vill om Israel som nation, men att kalla det för misslyckat projekt när vi är ett av världens mest innovativ länder, som skapat en demokrati omgivet av diktaturer känns lite udda.
Det beror på hur man kritiserar, jag kritiserar ofta Sveriges politik.
resten av ditt svar kanske jag kommenterar när jag har mer tid, det kräver en hel del tid, och med tanke på din ton i kommentaren är jag inte säker på att det ens är värt besväret.