BF JULI 2020
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli
Jag var nyss på en gynekologtid som jag bokat för flera veckor sedan för att se om allt ser ok ut. Nu hann jag ju plussa häromdagen men är endast i vecka 4, cykeldag 26. Naturligtvis kunde han inte se något, bara att slemhinnan var normaltjock/tjock och en liten millimeterprick som skulle kunna vara en graviditet men han kunde inte lova. Han kunde också se att jag har bra med ägg kvar för min ålder (38) och att jag haft ägglossning. Han bokade in mig för ett VUL 17 december och sa "forstätt testa nästa vecka för att se om du är gravid".
Jag är liksom varken upplyft eller nedstämd efter det där mötet. Han gjorde rätt som inte spekulerade om något, det ska han inte. Men jag fick heller ingen bekräftelse, utan bara att jag ska fortsätta testa.
Så jag går därmed mot mina egna ord om att inte testa hela tiden. Känner mig förvirrad och inte alls säker på att graviditeten kommer bli nåt.
17 december... det är så långt dit usch!
Har du eventuellt testat i kylskåpskall urin? Det gjorde jag ett flertal gånger och tydligen så ger det ett missvisande resultat, jag fick negativt på CB early flera gånger när jag testade i kall urin.
Hej tjejer, skrev nyss i en annan tråd om spökstreck men jag skriver här också. Lyckan var total igår när plusset på bifogad bild kom. Hittade hit till er direkt. Idag tog jag ett CB digital som säger ?inte gravid?. Har någon varit med om liknande? Jag tycker det är ett relativt tydligt plus igår och jag känner mig onekligen på tjocken. Vad spökar med mig? Kram <3
Oj råkade visst citera fel inlägg först
Vilken tid på dygnet var det när du fick ett plus och vilken tid var det när det stod inte gravid? Det kan ju spela roll hur mycket utslag man får om man druckit mycket osv. Jag ser det som att du är gravid, jag har tagit många tester i mina dagar och aldrig fått ett sådant tydligt test om jag inte vart gravid. Stort grattis till din graviditet : )
Hej tjejer, skrev nyss i en annan tråd om spökstreck men jag skriver här också. Lyckan var total igår när plusset på bifogad bild kom. Hittade hit till er direkt. Idag tog jag ett CB digital som säger ?inte gravid?. Har någon varit med om liknande? Jag tycker det är ett relativt tydligt plus igår och jag känner mig onekligen på tjocken. Vad spökar med mig? Kram <3
Tack för ditt svar, det ger mig lite hopp! I den andra tråden konstaterade dem mest att det inte såg hoppfullt ut. Båda är tagna med morgonurin, dock olika förutsättningar. Kvällen igår (innan digital) drack jag mängder med vatten samt var uppe och kissade en gång på natten innan test. Kvällen innan plus-testet på bilden vart det endast lite vin (vi är på semester, och kunde i min vildaste fantasi inte tro jag skulle få ett plus nu). Jag tar nog ett nytt på söndagmorgon och tills dess följer jag alla era fantastiska plus-storier här och hoppas att jag snart kan haka på! Kram.
Det där är absolut ett plus! Dock konstigt med det digitala. Du får det tråkiga svaret: testa om 1-2 dagar... vet hur segt det är. Men det där är iaf inte ett spökstreck.
Haha ja jag är ju också i v6 (5+4) men jag klarar inte av mina vanliga byxor. Har de uppknäppta när jag sitter framför datorn på kontoret på jobbet, haha! Men köpte bara ett par svarta, de kan jag ha så länge tills jag behöver köpa fler! Jag köpte mina på Asos :) Igår var jag rätt yrslig hela dagen på jobbet, och det blev bättre när jag knäppte upp byxorna så kände att det var dags!
Grattis! Vi har också plussat med bf 14/7. Mår illa mer eller mindre hela dagen, kissar en gång i timmen, ont i åderbråck, trött med mera. Jag vet inte hur jag ska klara av att jobba just nu. Hur är det för er andra?
Ska spana in Asos jag med =) Jag kör på typ stickade klänningar nu. Allt sitter åt...
Skönt man kan dölja uppknäppta byxor under skrivbordet. Jobbar oxå på kontor =)