• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • LizzieP
    awi skrev 2019-11-17 09:02:04 följande:

Hej! Hoppar gärna in här om jag får? Plussade idag på ÄL+10. Det är vårt fjärde försök till vårt gemensamma barn. Jag har en son sedan tidigare som är 5 år. Det är lite roligt för när jag skrev in i appen så blev det beräknat till 29 juli vilket är dagen innan min sons födelsedag. Min bästa kompis är gravid nu och hon har fått bf på sin dotters födelsedag. Är det vanligt att det blir så? Har ni förresten tips på bästa gravidappen? Sist jag var gravid så var det libero som var bäst men sen verkar inte vara aktuell längre :)

Stort grattis <3 Jag letar också efter en app, laddade ner Preglife den verkar vara toppen!
  • awi
    LizzieP skrev 2019-11-17 09:09:16 följande:

Stort grattis <3 Jag letar också efter en app, laddade ner Preglife den verkar vara toppen!

Tusen tack :) Okej! Ska kolla in den :)
  • Ereya
    awi skrev 2019-11-17 10:36:42 följande:

Tusen tack :) Okej! Ska kolla in den :)

Jag kör Preggers, Preglife, Flo och nån mer haha.
  • Anonym (J)

Någon annan som har symtom som lite kommer och går? Olika från dag till dag och så?

• Anonym (Tror missfall)

Jag är helt ärligt riktigt ledsen. Hade en smärta i livmodern för två dagar sedan och var då tvungen att ta ett test igår som visade att teststrecket var starkare än kontrollstrecket. Idag hade jag lite mer smärta och tänkte jag tar en till för säkerhets skull och gissa vad. Test strecket är svagare.

• Corros
    Anonym (Tror missfall) skrev 2019-11-17 11:51:19 följande:

Jag är helt ärligt riktigt ledsen. Hade en smärta i livmodern för två dagar sedan och var då tvungen att ta ett test igår som visade att teststrecket var starkare än kontrollstrecket. Idag hade jag lite mer smärta och tänkte jag tar en till för säkerhets skull och gissa vad. Test strecket är svagare.

Åh förstår att det känns jobbigt. Hoppas hoppas <3
  • Ereya
    Anonym (J) skrev 2019-11-17 11:42:04 följande:

Någon annan som har symtom som lite kommer och går? Olika från dag till dag och så?

Jag är i vecka 5 nu och har huvudvärk som kommer och går samt illamåendeflashes. Molvärken gör sig påmind ibland... Brösten är fortfarande stora och ömmande, insåg precis att mina behåar inte passar längre. Vilken vecka är du i och vad känner du? :D
  • Anonym (J)
    Anonym (Tror missfall) skrev 2019-11-17 11:51:19 följande:

Prova doppa testet i urin blandat med lite vatten. Läs om ?The Hook-effect?. Smärta i livmodern är ofta väldigt normalt.
  • Anonym (J)
    Ereya skrev 2019-11-17 12:15:50 följande:

Jag är i vecka 5 nu och har huvudvärk som kommer och går samt illamåendeflashes. Molvärken gör sig påmind ibland... Brösten är fortfarande stora och ömmande, insåg precis att mina behåar inte passar längre. Vilken vecka är du i och vad känner du? :D

Jag går in i vecka 7 idag. Jag har yrsel/dovt illamående på morgonen men olika mycket varje dag. Brösten ömmar men olika varje dag, mest när jag haft BH på mig. Men jag förväntar mig kanske inte att det händer så mycket med brösten då jag redan ammat i 13 månader och ammade inpå denna grav så brösten är liksom redan amningsetablerade. Jag kan ha molvärk då och då, stickningar då och då. Sover dåligt, drömmer mycket och vaknar kissnödig ofta (mer än tidigare då det var cirka 1 gång per natt). Annars är väl tröttheten mest omfattande just nu. :)
  • solhatten
    Anonym (J) skrev 2019-11-17 11:42:04 följande:

Jag har så, blir så orolig när det inte är lika konstant. Men brösten ömmar dock hela tiden men illamåendet varierar väldigt
Svar på tråden BF JULI 2020