• qaswas122

BF JULI 2020

Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

• Svar på tråden BF JULI 2020
  • Solros2

Jag har Tilling från huvudvärk och ont i magen som mensvärk! Min magen på kvällar är så uppblåst ser ut som man är i månad 4-5 !

Inga illamåendet än ! Bröstet är lite ömma!

• Anonym (J)
    solhatten skrev 2019-11-17 13:47:22 följande:

Jag har så, blir så orolig när det inte är lika konstant. Men brösten ömmar dock hela tiden men illamåendet varierar väldigt

Samma! Fast mina bröst varierar i ömhet men de ömmar alltid. Jag blir också orolig fast jag försöker tänka på att symtomen spelar föga roll. Men nu idag hade jag inte så ömma bröst och mådde knappt illa imorse, så helt plötsligt fick jag nu värsta illamåendeattacken och så ömmar brösten ordentligt igen! Så lustigt!
  • Solros2
    Solros2 skrev 2019-11-17 14:36:18 följande:

Jag har Till och från huvudvärk och ont i magen som mensvärk! Min magen på kvällar är så uppblåst ser ut som man är i månad 4-5 !

• awi
    Ereya skrev 2019-11-17 11:01:16 följande:

Jag kör Preggers, Preglife, Flo och nån mer haha.

Tack för tipsen! Ska kika på dessa också :)
  • qwe1990

Jag är i slutet av vecka 4 och har ömma och svullna bröst, molvärk till och från, främst när jag ätit eller rört på mig mycket. Sen är jag också otroligt svullen i magen och gasig liksom. Ser halvtidsgravid ut nästan! Varit inne och köpt stora strumpbyxor och klänningar idag för alla byxor sitter för hårt... Och trött, jättetrött! Bara längtar tills man vågar berätta för folk och visa upp sin svullna mage :) Jag har fått tid hos barnmorskan i vecka 7 som första träff. Känns långt dit, men det verkar som att vecka 5 och 6 är lite kritiska, så det är väl bra att passera dem först, antar jag. Hur sjukt är det inte förresten att hjärtat börjar picka i vecka 6? Det är snart!!

• LizzieP
    Solros2 skrev 2019-11-17 14:36:18 följande:

Jag har Tilling från huvudvärk och ont i magen som mensvärk! Min magen på kvällar är så uppblåst ser ut som man är i månad 4-5 !

Jag trodde jag inbillade mig med att magen ser så svullen ut och knappt går att dra in såhär tidigt! Men då är jag inte ensam, haha! Men det är klart, livmodern växer väl och skapar plats och gaserna gör sitt...
  • LexKi

Min mage var också jätte svullen till en början, tror det beror på all progesteron. Nu i v. 6 är det inte alls lika illa, har typ inga symptom förutom ständigt ömma bröst. Mår hur bra som helst, lite för bra känns det nästan som =/ Jag har även lite små blödningar till och från, mest när jag går på toa. Men ingen molvärk direkt. Först intalade jag mig att blödningar beror på känsliga slemhinnor och så men nu börjar jag bli riktigt orolig =(

• StinaM2

Hej!

Jag plussade igår och har bf 19/7 enl. NC ???? Är nu i typ 5+1!

Vi båda är 25år och har försökt i ca 5månader. Jag har typisk växtvärk, ont i bröstet, trötthet o äcklig smak i munnen.

@AnnaAgaton Jag vill gärna bli inbjuden till Facebook gruppen ????

• Ereya
    StinaM2 skrev 2019-11-17 16:58:23 följande:

Hej!

Jag plussade igår och har bf 19/7 enl. NC ???? Är nu i typ 5+1!

Vi båda är 25år och har försökt i ca 5månader. Jag har typisk växtvärk, ont i bröstet, trötthet o äcklig smak i munnen.

@AnnaAgaton Jag vill gärna bli inbjuden till Facebook gruppen ????

Det är gjort en ny grupp då den första blev full, som du gärna får gå med i :)
Svar på tråden BF JULI 2020