BIM December 2019
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Hittade ingen BIM-tråd för december så här kommer en ! Ingen bebis här än efter 7 försök, nu går vi in för åttonde gången!
13/12 - Tjoppa12
Ni som tempar, vad är er normaltemp? Sjunker den lika mycket varje ägglossning? Och är det direkt efter ägglossningen den stiger? Hur länge är den förhöjd om man är gravid? :) förlåt för massa frågor men är helt ny på tempandet :p
Min temp har legat på 36.3 i två dagar nu, är det där min normaltemp? Eller tar det längre tid för att hitta den? :o
Känslan när man har bim samma dag som min sambos bror har bf. Idag får vi reda på att sambons andra nära släkting ska ha barn. Skär i hjärtat... Varför känns det som att alla blir gravida utom jag? dessa personer har blivit gravida på 1-2a försöket....
Jag plussade igår ?????? Hade testlagrets såg svagt svagt svagt på BIM -1 gick köpte digital och jovisst är jag gravid ???????? Om allt går som det skall blir jag mamma för första gången i augusti ???? liten lejon bebis
Ja mina månader är ganska lika varandra. I cykeln brukar jag dag 1 till ÄL ligga på 36,08-36,40. Efter ÄL ligger den på 36,60-37,00. NC tycker att 36,50 är en "brytpunkt" för att se om ägglossning skett. Detta är dock väldigt individuellt.
Som jag förstått det fortsätter du ha en hög temp genom hela graviditeten. Så fort min temperatur sjunkit igen vet jag att mensen kommer komma inom en dag eller två.
eller hur :( kunde man inte bara få veta "det kommer ta er 10 år" eller bara någon indikation på att det faktiskt kommer hända... Känns som att det aldrig kommer gå..
Jag plussade igår ?????? Hade testlagrets såg svagt svagt svagt på BIM -1 gick köpte digital och jovisst är jag gravid ???????? Om allt går som det skall blir jag mamma för första gången i augusti ???? liten lejon bebis
Känner stickningar och hugg emellanåt, hoppas ju att det är pga graviditeten nu ????????
Grattis, så underbart! Vad hade du för symtom?
Hej alla!
Hade bim i förrgår, fick negativt på ett test idag men ingen mens i sikte än. Så hoppet lever fortfarande :).