• Lookingfor

Ruvning dec 2019

Hej! Någon annan som ruvar nu? Jag gjorde FET 3/12 med en 5-dagars blastocyst. Stimulerad cykel men Lutinus 2 ggr/dagen efter naturlig ÄL. Testdag 21/12 men BIM 9/12. Tror dock mensen kan bli sen p.g.a. Lutinus?

Har tidigare haft dålig embryoutveckling och aldrig fått till en blastocyst. Detta var tredje ivf-försöket o då fick vi denna + 1 till 5-dagars blastocyst i frysen. 

• Svar på tråden Ruvning dec 2019
  • LilyT

Tack Jangeles och FrokenBo! <3

Shishii, fick du ett BF-datum? Jag fick 26 aug.

• Shishii
    FrokenBo skrev 2020-01-10 19:24:37 följande:

Hurraaaaaaa! Grattis Lily T o Shishii! :) Underbart!!!

Jangeles, Håller alla tummar för dig!!

Nu känns det som en evighet till mitt VUL mån 20e...!

Kram på er tjejer!

Tack <3 åh väntan är värst, men snaaaart är det dags!
  • Shishii
    LilyT skrev 2020-01-10 19:54:02 följande:

Tack Jangeles och FrokenBo! <3

Shishii, fick du ett BF-datum? Jag fick 26 aug.

F*n...insåg nu att vi aldrig fick ett datum. Var så uppe i varv med allt annat så det glömdes helt, haha! Får ringa på mån. När hade du sista mensens första dag?
  • Jangeles

Jag är såå glad för er skull!!

Har ni några symptom?

Jag letar o letar efter symptom men känner nog inte av några.. förra helgen mådde jag iaf lite illa.

Jag är för visso hård i magen och helt osugen på kaffe men känns inte som om jag tkr att det gills haha.

• LilyT

Shishii, åh, haha! Lätt att glömma i nervpärsen! Jag minns inte min sista mensdag. Men 10 dec satte vi in en 5-dagars.

Jangeles: det är ju så himla olika hur man mår. Jag mår så ILLA!!! Är bakfull och sjösjuk på samma gång. Vissa saker luktar/smakar himmelskt och vissa är bara vidriga. När jag väntade vår son mådde jag inte alls särskilt illa och kände inte så mkt alls. Gav helt upp emellanåt. Men när jag väntade dottern var det som nu. Så nu tror vi automatiskt att det är en tjej vi väntar, men så behöver det förstås inte alls vara.

Håller tummarna!!

• Shishii
    Jangeles skrev 2020-01-11 04:26:08 följande:

Jag är såå glad för er skull!!

Har ni några symptom?

Jag letar o letar efter symptom men känner nog inte av några.. förra helgen mådde jag iaf lite illa.

Jag är för visso hård i magen och helt osugen på kaffe men känns inte som om jag tkr att det gills haha.

Det där är så olika, mitt illamående kommer o går. Annars känner jag inte mkt direkt heller!
  • Shishii
    LilyT skrev 2020-01-11 09:00:46 följande:

Shishii, åh, haha! Lätt att glömma i nervpärsen! Jag minns inte min sista mensdag. Men 10 dec satte vi in en 5-dagars.

Jangeles: det är ju så himla olika hur man mår. Jag mår så ILLA!!! Är bakfull och sjösjuk på samma gång. Vissa saker luktar/smakar himmelskt och vissa är bara vidriga. När jag väntade vår son mådde jag inte alls särskilt illa och kände inte så mkt alls. Gav helt upp emellanåt. Men när jag väntade dottern var det som nu. Så nu tror vi automatiskt att det är en tjej vi väntar, men så behöver det förstås inte alls vara.

Håller tummarna!!

Ja, haha tänkte inte ens på att fråga! Vi satte in en 5-dagars den 11 dec så då borde jag ha BF 27 aug!
  • Shishii

Jangeles, tänker på dig och håller tummarna för ett bra besked idag!! <3

• Jangeles

Tack för lyckoönskningar<3 undra när man ska landa i det här då...vi har ett litet pulserande hjärta i magen!

Så ofattbart, stor blödning med klumpar och inga symptom? Men ändå finns det ett litet liv i mig.

Läkaren kunde se gulekroppen och bebis var svårmätt för att den låg i kanten på hinnsäcken. Det var svårt att säga vart blödningen kom ifrån men han kunde se en liten ansamling som låg kvar och varnade för att de kunde komma brunt blod framöver.

• LilyT
    Jangeles skrev 2020-01-14 10:40:42 följande:

Tack för lyckoönskningar<3 undra när man ska landa i det här då...vi har ett litet pulserande hjärta i magen!

Så ofattbart, stor blödning med klumpar och inga symptom? Men ändå finns det ett litet liv i mig.

Läkaren kunde se gulekroppen och bebis var svårmätt för att den låg i kanten på hinnsäcken. Det var svårt att säga vart blödningen kom ifrån men han kunde se en liten ansamling som låg kvar och varnade för att de kunde komma brunt blod framöver.

Åh, hurra, grattis! Så himla härligt! <3
Svar på tråden Ruvning dec 2019