• Anonym (Varför tjugo år yngre?)

Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?

Varför har 40 åriga singelmän på datingsite önskad preferens på tjej så lågt som 22 år ?

• Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?
  • Miss Skywalker
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 16:24:25 följande:
    Om ni inte kunde förstå varför så är det nog mest att ni var naiva/lite småkorkade.
    Hon menade nog snarare varför de trodde att hon och hennes kompisar skulle vara intresserade av gamla gubbar. Du är nog lite naiv/korkad som inte fattade det..
  • Anonym (Old)
    Miss Skywalker skrev 2020-03-11 16:27:40 följande:
    Hon menade nog snarare varför de trodde att hon och hennes kompisar skulle vara intresserade av gamla gubbar. Du är nog lite naiv/korkad som inte fattade det..
    Männen hade väl hört talas om att unga kvinnor dras till äldre män. Spännande med åldersskillnader.
  • Bjoer
    Miss Skywalker skrev 2020-03-11 16:27:40 följande:
    För att de fått napp tidigare? För att alla inte är som hon och hennes kompisar?
  • Miss Skywalker
    Anonym (Old) skrev 2020-03-11 16:30:16 följande:
    Männen hade väl hört talas om att unga kvinnor dras till äldre män. Spännande med åldersskillnader.
    Verkar vara vanligt med naiva/korkade äldre män..
  • Anonym (Qwerty)
    Om ni inte kunde förstå varför så är det nog mest att ni var naiva/lite småkorkade.
    En normal 25-åring anser att folk över 40 är gamla oavsett om dom är man eller kvinna. Man har typ inget gemensamt med dom eftersom dom är närmare ens föräldrar i ålder än en själv och är dom det minsta normala har dom vanligtvis varit gifta och har minst ett barn och har man trillat illa och inte avskräcks av att håret börjar gråna och bli tunt och att dom börjar få hull på magen så brukar annars bagaget vara spiken i kistan. Men visst kan man ignorera allt sånt och bara se till plånboken så...
  • Anonym (Qwerty)
    En normal 25-åring anser att folk över 40 är gamla oavsett om dom är man eller kvinna. Man har typ inget gemensamt med dom eftersom dom är närmare ens föräldrar i ålder än en själv och är dom det minsta normala har dom vanligtvis varit gifta och har minst ett barn och har man trillat illa och inte avskräcks av att håret börjar gråna och bli tunt och att dom börjar få hull på magen så brukar annars bagaget vara spiken i kistan. Men visst kan man ignorera allt sånt och bara se till plånboken så...
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (U) skrev 2020-03-10 13:36:01 följande:

Varför vill vissa 40-50 åriga kvinnor ha sex med 20 år yngre killar? Kanske samma svar?

Inte lika många kvinnor är intresserade av så mycket yngre män. Vi föredrar hyfsat jämnåriga.
  • Anonym (Hmmmmm...)
    Anonym (.) skrev 2020-03-10 14:01:36 följande:

Kan bara svara för mig själv.

Jag söker yngre eftersom jag vill ha familj, med barn och sådant.

Sedan är jag inte alls tänd på kvinnor i min ålder alls. Lever hellre själv än tar någon i min ålder. Sedan är det inte så att jag festat upp mina tidigare år utan jag har utbildat mig och jobbat och skapat mig ett liv. Så nu är det dax för familj :)

Sedan hur det blir kan ju bli via surrogatmamma också. Men jag väntar tills jag är 45 innan jag sätter igång en sådan process med 2 surrogatmammabarn. Tror jag hittar en tjej som passar mig innan.

Varför har du inte redan familj?
  • Anonym (Old)
    Anonym (Qwerty) skrev 2020-03-11 16:40:05 följande:
    Now That's Some Crazy Shit!
    FörvånadFoten i munnen
Svar på tråden Män som önskar tjugo år yngre tjej? Varför?