Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Efter att jag började och slutade tvärt med SSRI har mitt liv förvandlats till en tortyrupplevelse. ångest och stress 24/7. Ingen räddning i sikte. Permanenta skador på organ efter serotonin syndrom. Ilska på pappa som ville att jag skulle ta antidepressiva. Jag kommer dö inom 1 månad känns det som, av alla hälsoproblem.
Efter att jag började och slutade tvärt med SSRI har mitt liv förvandlats till en tortyrupplevelse. ångest och stress 24/7. Ingen räddning i sikte. Permanenta skador på organ efter serotonin syndrom. Ilska på pappa som ville att jag skulle ta antidepressiva. Jag kommer dö inom 1 månad känns det som, av alla hälsoproblem.
Låter vidrigt och fruktansvert!
Är din Far alltid arg?
Han borde stötta dig nu när du inte mår bra...han påminner om en person jag könde för några år sedan...en hemsk människa.
Vilkem bokstav börjar din Fars namn på, det säger ju inte mig nåt men jag undrar om det är han...av nån tokig anledning!
Låter vidrigt och fruktansvert!
Är din Far alltid arg?
Han borde stötta dig nu när du inte mår bra...han påminner om en person jag könde för några år sedan...en hemsk människa.
Vilkem bokstav börjar din Fars namn på, det säger ju inte mig nåt men jag undrar om det är han...av nån tokig anledning!
Nej han är inte alltid arg, men ganska ofta ändå. Han är ganska stressad och har ofta bråttom. Han böir Ofta besatt av att tänka på vissa saker. Förut var det lägenheten och att flytta till Södermalm. Nu är han besatt av att han tror att jag kommer bli som ett vuxet barn och vill göra mig självständig? samtidigt som jag mår sämre än jag någonsin har gjort tidigare.
första bokstaven är S
Nej han är inte alltid arg, men ganska ofta ändå. Han är ganska stressad och har ofta bråttom. Han böir Ofta besatt av att tänka på vissa saker. Förut var det lägenheten och att flytta till Södermalm. Nu är han besatt av att han tror att jag kommer bli som ett vuxet barn och vill göra mig självständig? samtidigt som jag mår sämre än jag någonsin har gjort tidigare.
första bokstaven är S
Vackert skrivet som alltid! ✏️
Ja, här tisslas och tasslas det i vrårna, men på ett snällt sätt såklart! Det låter verkligen som farvatten man bör passa sig för, så tack för varningen. Jag har aldrig haft turen (eller kanske oturen) att besöka dessa farvatten och kommer nog undvika att göra det efter vad du just skrev. Men, om jag mot all förmodan färdas förbi dessa olycksdrabbade själar och skeppsvrak, då hoppas jag att jag har med mig en blomma att lämna där vid graven. Kanske en förgätmigej? Denna vackra, blåa och ganska oansenliga lilla blomma, vars namn är en påminnelse. Glöm mig ej 🌸
Här är det fint! Imorgon ska jag kanske ge mig ut på årets första cykeltur, så vi får se var jag hamnar om turen blir av. Hoppas det är bra med dig med!