Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
hej hörni! varning för äcklig fråga! jag är i full gång att försöka hitta mitt äl-sekret. Igår efter sex när jag satt och kissade bort sperman i vanlig ordning, så kände jag efter i mig och fångade upp någonting intressant, det var exakt en sån där klump som var superelastisk och genomskinlig! Har sperma samma konsistens så var det väl bara det men tänkte det var värt att kolla med er... hur är det med spermans konsistens, är den sådär elastisk och glidig?
Ägget fäster mellan 6-12 efter ÄL så det kan absolut vara en nidis
Min temp gick upp efter ägglossningen och höll sig sedan kvar på den högre nivån tills jag plussade (slutade då att tempa så vet inte hur den legat efter plusset). Hur mycket går din temp ner? Är det litegrann eller går den tillbaka helt till nivån innan ägglossning?
Lägger till mig bim 16/5
Hoppas att ingen har fallit bort. Fick backa långt i tråden för att hitta listan.
1/5 Majja92, SailorMoonshine, Kullan90
2/5 vegaveravegavera, Jessyhs
3/5 Trocazero, myownworstenemy
4/5 idorina, Tryckfrihets, Meri95
5/5 Barnlängtanochpcos
6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80
7/5 Zamaso1, 88Sandra, Mikkans
9/5 Supertrio
10/5 LiinnB, Viktoria104, jgren
11/5 Sanal1, Kidrauhl
13/5 AngelaS, Linjana, amandakollb
15/5 Vemvetintejag, mzl93, Nykär15
16/5 enwo
17/5 MsPinnipeds, Lillahjärtat2020
19/5 Emi1993, Grodan90
20/5 fruitloop, NiMi12, emmsenj
21/5 NurseMom
24/5 Tildasafira
27/5 123fjäril, lillagullefjun
28/5 marmow, Arneliis
29/5 JARB, Fnattilur
30/5 Ann3h, Evi82, Silverpilen
Inte helt tillbaka, förutom en dip på ÄL +6 (om ÄL nu stämmer). Jämfört med kurvan jag hade när jag var gravid sist tycker jag ändå det är stor skillnad.. BIM nu på söndag så får väl se vad som händer med temperaturen och mensen.
Jag skrev till moodmama och frågade hur och vad jag skulle använda i och med att min ÄL krånglat. De sa att jag skulle använda den milda, en pump om dagen, från och med dag 7 i cykeln och i ca 10 dagar framåt och sen låta cykeln sköta sitt.
Jag ändrade min BIM då jag plötsligt fick ÄL typ 4 dagar tidigare denna mån. Märkte att jag fick äl-känningar i magen och äl-flytning, och morgonen efter fick jag glad gubbe på äl-test.
Lägger till mig bim 16/5
Hoppas att ingen har fallit bort. Fick backa långt i tråden för att hitta listan.
1/5 Majja92, SailorMoonshine, Kullan90
2/5 vegaveravegavera, Jessyhs
3/5 Trocazero, myownworstenemy
4/5 idorina, Tryckfrihets, Meri95
5/5 Barnlängtanochpcos
6/5 Kolsyrade, Undrandee, Mortiscia80
7/5 Zamaso1, 88Sandra, Mikkans
9/5 Supertrio
10/5 LiinnB, Viktoria104, jgren
11/5 Sanal1, Kidrauhl
13/5 AngelaS, Linjana, amandakollb
15/5 Vemvetintejag, mzl93, Nykär15
16/5 enwo
17/5 MsPinnipeds, Lillahjärtat2020
19/5 Emi1993, Grodan90, NurseMom
20/5 fruitloop, NiMi12, emmsenj
24/5 Tildasafira
27/5 123fjäril, lillagullefjun
28/5 marmow, Arneliis
29/5 JARB, Fnattilur
30/5 Ann3h, Evi82, Silverpilen
Godkväll, helt ny här.
Har försökt bli gravid sen augusti 2019.
Skulle fått min mens den 10/5, tog ett test nu under kvällen, det visade "ej gravid"
Googlat sönder Google
Haft ont i brösten, ont i huvudet, aningen förhöjd temp, 37.4, är lågtempad i vanliga fall.
Inte ett spår eller känsla av att mensen är på gång.
Ska ta ett test till imorgonbitti. Någon annan som varit med om liknande?
Haha, jag med!!
Vad gör rosenrot? Har dålig koll. Är lite rädd för att mixtra med min cykel också då den har gått som en klocka sen jag fick mens typ... enda är äggviteflytningar som jag inte kan hitta.
Godkväll, helt ny här.
Har försökt bli gravid sen augusti 2019.
Skulle fått min mens den 10/5, tog ett test nu under kvällen, det visade "ej gravid"
Googlat sönder Google
Haft ont i brösten, ont i huvudet, aningen förhöjd temp, 37.4, är lågtempad i vanliga fall.
Inte ett spår eller känsla av att mensen är på gång.
Ska ta ett test till imorgonbitti. Någon annan som varit med om liknande?