• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Vemvetintejag
    mzl93 skrev 2020-05-15 20:34:23 följande:

Mina är också helt blanka! Inte ens ett litet spökstreck kan man bli bjuden på hahaha! Fortfarande ingen mens... Inga spottings, ingenting. Sambon tror dock inte heller att det blev något denna gång. Väntans tider... (:

Även nyfiken på hur du har det nu, hur du mår och så vidare... Har du fått mens?

Asså jag mår verkligen ingenting... Har småsaker som gör att jag fortfarande hoppas; ingen mens, ingen viktuppgång som jag alltid har innan mens, lite smått illamående idag och sjukt trött. Men det är nog mest önsketänkande!

Men mina tester är precis som dina, inte en antydan till ens spökstreck haha. Har googlat sönder om folk som testat innan bim och det varit blankt för att sedan på bim få positivt, men inte hittat nåt! Haha.

Hur mår du?
  • Lemoon

Hej, jag hade äl i fredags förra veckan enligt ältest, på dag 14,och på samma kväll kom min kille i mig...  Idag är det dag 22, och jag har fått mens på dag 24 senaste månaderna men har innan fått på dag 27 och 28, så vet inte när denna gång.

Tog test ikväll men ser ut som spökstreck,inte ens rosa..Men det är 1 vecka sedan ägglossning, men vet heller inte när mensen kommer denna gång.

• älskadebarnsnälla

Hejsan jag hade ÄL 9onde hade sex 2 gånger på ägglossningsdagen dagen innan och två dagar innan det . 6 snart 7 dagar efter äl , håller tummar och tår här :D

• älskadebarnsnälla
    Lemoon skrev 2020-05-15 21:41:53 följande:

Hej, jag hade äl i fredags förra veckan enligt ältest, på dag 14,och på samma kväll kom min kille i mig...  Idag är det dag 22, och jag har fått mens på dag 24 senaste månaderna men har innan fått på dag 27 och 28, så vet inte när denna gång.

Tog test ikväll men ser ut som spökstreck,inte ens rosa..Men det är 1 vecka sedan ägglossning, men vet heller inte när mensen kommer denna gång.

Det ser positivt ut kul vi hade äl samma dag vi försöker här också hade sex 3dagar innan ÄL dagen innan ÄL och ÄL dagen , vi använde ägglossningstest
  • mzl93
    Vemvetintejag skrev 2020-05-15 21:05:14 följande:
    Asså jag mår verkligen ingenting... Har småsaker som gör att jag fortfarande hoppas; ingen mens, ingen viktuppgång som jag alltid har innan mens, lite smått illamående idag och sjukt trött. Men det är nog mest önsketänkande!

Men mina tester är precis som dina, inte en antydan till ens spökstreck haha. Har googlat sönder om folk som testat innan bim och det varit blankt för att sedan på bim få positivt, men inte hittat nåt! Haha.

Hur mår du?
    Jag vet inte. Alltid kissnödig typ. Det har hållt i sig sedan äl men jag tror inte att det är ett tecken på graviditet. DEPP är väl den huvudsakliga känslan. Skulle dock inte klaga om det blev en februaribebis istället. Hela sambons familj fyller år då så det vore kul att placera ännu en person i den månaden haha. Snacka om att försöka hitta ljusglimtar Tungan ute
  • Lemoon
    älskadebarnsnälla skrev 2020-05-15 22:23:30 följande:
    Det ser positivt ut kul vi hade äl samma dag vi försöker här också hade sex 3dagar innan ÄL dagen innan ÄL och ÄL dagen , vi använde ägglossningstest
    Men jag är lite tveksam, fick något supersvagt minuter efter testet sedan ser man den här linjen ganska tydligt efter 45 min... ska testa imorgon igen...
    Den är inte så rosa, hmm...

Åh vad kul, hoppas du är gravid! Samma här, killen kom i mig 3 dagar innan starkt ältest som då var på dag 14 och då fick vi till det på kvällen. 
  • älskadebarnsnälla
    Lemoon skrev 2020-05-15 22:28:57 följande:
    Men jag är lite tveksam, fick något supersvagt minuter efter testet sedan ser man den här linjen ganska tydligt efter 45 min... ska testa imorgon igen...
    Den är inte så rosa, hmm...

Åh vad kul, hoppas du är gravid! Samma här, killen kom i mig 3 dagar innan starkt ältest som då var på dag 14 och då fick vi till det på kvällen. 
    Aha, okej ja jag skulle inte lita på strecket då , kan ju dyka upp efter 30 minuter . Ja ta ett på morgonen imorgon , känns säkrare men kan ju också vara för tidigt att testa ? alla säger olika har ingen klar het i när jag kan testa och är det negativt var jag för snabb med att ta testet .. man funderar  ju en hel del.
  • Lemoon
    älskadebarnsnälla skrev 2020-05-15 22:32:43 följande:
    Aha, okej ja jag skulle inte lita på strecket då , kan ju dyka upp efter 30 minuter . Ja ta ett på morgonen imorgon , känns säkrare men kan ju också vara för tidigt att testa ? alla säger olika har ingen klar het i när jag kan testa och är det negativt var jag för snabb med att ta testet .. man funderar  ju en hel del.
    Ja man kan inte hålla sig ifrån att testa, bara på dag 22.. och 1 v efter ägglossning... så kan nog inte förvänta mig så mycket.. haha