Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Mina är också helt blanka! Inte ens ett litet spökstreck kan man bli bjuden på hahaha! Fortfarande ingen mens... Inga spottings, ingenting. Sambon tror dock inte heller att det blev något denna gång. Väntans tider... (:
Även nyfiken på hur du har det nu, hur du mår och så vidare... Har du fått mens?
Hej, jag hade äl i fredags förra veckan enligt ältest, på dag 14,och på samma kväll kom min kille i mig... Idag är det dag 22, och jag har fått mens på dag 24 senaste månaderna men har innan fått på dag 27 och 28, så vet inte när denna gång.
Tog test ikväll men ser ut som spökstreck,inte ens rosa..Men det är 1 vecka sedan ägglossning, men vet heller inte när mensen kommer denna gång.
Hejsan jag hade ÄL 9onde hade sex 2 gånger på ägglossningsdagen dagen innan och två dagar innan det . 6 snart 7 dagar efter äl , håller tummar och tår här :D
Hej, jag hade äl i fredags förra veckan enligt ältest, på dag 14,och på samma kväll kom min kille i mig... Idag är det dag 22, och jag har fått mens på dag 24 senaste månaderna men har innan fått på dag 27 och 28, så vet inte när denna gång.
Tog test ikväll men ser ut som spökstreck,inte ens rosa..Men det är 1 vecka sedan ägglossning, men vet heller inte när mensen kommer denna gång.
Tack snälla ni för grattis och för svar!
Tack snälla ni för grattis och för svar!