Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Om min ÄL utevlev förra månaden, kommer jag få en ny nu denna månad , innan en blödning? Tänker om inget ägg släppte så kan väl inte någon mens komma, eller?
[quote=80403463]
Snälla hjälp! Vad tror ni?
Det är inget testa tidigt test utan ett vanligt graviditetstest.[/quote]
Ja, det där ser onekligen positivt ut! Grattis!
Hej allihopa!
Sitter och skakar nu och gråtit massor. Jag har BIM 18 maj och har gått med molnande värk i magen sedan ÄL. Har verkligen plågat mig själv och väntat på att testa. Idag tog jag mitt test från clearblue och detta är resultatet.
Är så himla rädd att det ska vara spökstreck så jag vågar typ inte vara glad. Jag har berättat det för min sambo och han är överlycklig men avvaktade han med. Strecket är där men är inte så synligt.
Jag kissade imorse och sparade kisset i kylen (skulle ha möte så jag hann inte testa då) det stod där i cirka tre timmar..
Snälla hjälp! Vad tror ni?
Det är inget testa tidigt test utan ett vanligt graviditetstest.
Hm jag har svårt att se något streck, men tittar på mobilen, kanske syns det bättre i datorn eller i verkligheten? Men BIM -4 är ju fortfarande tidigt. Jag är på BIM -2 men fick hålla mig nåt oerhört för att inte testa idag. Har bara tester hemma där det står att man tidigast ska testa på BIM.
Tack för att du tittade! Jag tycker att det syns på fotot i mobilen också men när jag lägger upp det här på FL så blir bildkvaliteten sämre, typiskt. Jag vet att det är tidigt. Men när man väl tycker att man anar ett streck så är tålamodet som bortblåst, haha. Mina test är testa tidigt.
Jag tycker det blev lite lättare att se strecket när jag lade dagens test bredvid gårdagens. Men det kanske inte syns nu heller? :)
Det brukar komma en mer sparsam blödning när ÄL uteblir, vilket den gör 1-2 gg/år för fertila kvinnor. Ibland kan man behöva putta igång en blödning med läkemedel så kroppen hoppar igång igen. Sist jag tror min ÄL uteblev så kom mensen först en vecka senare och var mycket mindre.
Tack för att du tittade! Jag tycker att det syns på fotot i mobilen också men när jag lägger upp det här på FL så blir bildkvaliteten sämre, typiskt. Jag vet att det är tidigt. Men när man väl tycker att man anar ett streck så är tålamodet som bortblåst, haha. Mina test är testa tidigt.
Jag tycker det blev lite lättare att se strecket när jag lade dagens test bredvid gårdagens. Men det kanske inte syns nu heller? :)
Hej alla här inne,
Är inne på tredje försöket i år, men ännu inget +. Denna månad prickade vi in dagen innan ÄL utan att veta om det. Dagen efter tog jag ett digitalt ÄL-test och då var det glad gubbe så det var bara att köra repris av gårdagen.
Har BIM någon gång mellan den 24-26/5 så nu är det den evighetslånga väntan som gäller.
Så länge hänger jag här och håller mig uppdaterad om hur det går för er andra.
Nej känner inget direkt, men brukar inte känna nån mensvärk förrns mensen kommit igång. Men tog ett test nu på morgonen, visade tvärblankt igen och nu är det ändå äl+12 så ger helt upp nu!
Jag brukar få cykler utan ägglossning ibland och då ser kurvan ut som nedan. Men jag får ändå mens i slutet, dock inte lika mkt som vanligt, och oftast senare än vanligt. Så enligt min erfarenhet kommer du ha mens först :) men vet inte, vissa kanske inte får de!