• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • Takimaki

Åt helsike med appen. Den visade jag skulle ha ÄL 20e maj.. den 13e maj kände ja molande värk (som ja brukar få när ja har ÄL) gjorde test o visade positivt.

Hade sex 4 och 2 dagar innan samt på själva ÄL dagen. Så jag hoppas med hela mitt hjärta.. detta är första gången det är fritt fram och köra oskyddat. Har läst om många som försöker i månader / år vilket gör mig lite orolig.

Nu har det gått 3,4 dagar sen ÄL. Känner hela tiden smått molande värk (mindre än ÄL Symtomen) hoppas att de händer nånting där inne ??????

Ska bli kul och följa er

• emmsenj

BIM -1 idag. Vågar man testa trots det? Har bara vanliga test hemma, inga testa-tidigt.

• Enwo

Hade ett digitaltest hemma.

Känslan igår var rätt. Det här är helt otroligt. Efter så många år.

Nu hoppas jag av hela mitt väsen att det här går vägen!

Jag önskar er alla lycka till!
  • Lillahjärtat2020

Har bim imorgon, men knappt några symptom. Det enda som jag känner är att jag har ont i brösten från sidan?? Brukar alltid vara öm om bröstvårtorna strax innan mens men där känns det absolut ingenting nu. Bara på sidan av brösten. Kan det vara ett symptom?

• Maramba
    Enwo skrev 2020-05-16 07:50:40 följande:

Hade ett digitaltest hemma.

Känslan igår var rätt. Det här är helt otroligt. Efter så många år.

Nu hoppas jag av hela mitt väsen att det här går vägen!

Jag önskar er alla lycka till!

Stort grattis!!
  • emmsenj
    emmsenj skrev 2020-05-16 07:05:41 följande:

BIM -1 idag. Vågar man testa trots det? Har bara vanliga test hemma, inga testa-tidigt.

Totalt blankt på testet :/ och får bara mer och mer spottings så det lutar åt att mensen kommer imorrn. Vad äter ni andra som har problem med spottings? Eller använder ni bara extra progesteron/inget alls?
  • Cykelstöld

BIM -2. Hade gett upp helt men testade med ett vanligt ändå nu på morgonen. Jag vet inte ens hur jag vågar tolka det här?! Är ett RFSU testa ofta. Kan det vara negativt, ser jag i synen?

• Tildasafira

[quote=80405632][quote-nick]Cykelstöld skrev 2020-05-16 09:13:55 följande:[/quote-nick][/quote]

Så himla positivt! Stort grattis!! :D

• amandakollb
    Undrandee skrev 2020-05-15 20:55:48 följande:

Hmm jag ligger alltid så högt i temp tycker jag. Ligger mellan 36.67 till 37.07. Vilken app använder du när du tempar?

Jag använder natural cycles :) jag ligger på ca 36,7 efter jag ägglossat så din temp låter hög tycker jag, men fortsätt tempa så ser du säkert snart ett mönster! Viktigt att tempa ungefär samma tid på morgonen, direkt man vaknar osv