• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • kolsyrade
    Jojjo87 skrev 2020-04-28 18:44:45 följande:
    Jag har exakt samma symptom mellan ÄL och mens! Och allt det man känner är ju även sånt man känner när man är gravid så jag försöker att inte lägga så mkt vikt vid det heller men som sagt.. väldigt svårt!

När har du bim?

Hopplöst verkligen!

Bim 5/5 eller 6/5, lite osäker. Du då?

• Meri95
    kolsyrade skrev 2020-04-28 18:51:43 följande:

Hopplöst verkligen!

Samma sak för mig, inga symptom alls, försöker känna efter ömma bröst men snarare inbilldar mig.bil 4/5 elr 5/5. Har haft massa symptom ( illamående, känningar i livmodern, snurrade i huvet) förra månaden då det var negativ.
  • Undrandee
    Trocazero skrev 2020-04-28 17:40:16 följande:

Jag har haft exakt samma i flera dagar, typ ÄL +6-7. Idag har det försvunnit, ÄL+8. Vet inte vad det var! Jag har dock fler dagar till BIM, BIM-6 idag.

spännande! Nu i eftermiddags hade jag sån sjuk mensvärkssmärta!! Brukar aldrig ha mensvärk förrns mensen dragit igång!
  • Jojjo87
    kolsyrade skrev 2020-04-28 18:51:43 följande:

Hopplöst verkligen!

Snart då. Håller tummarna för dig :)

Jag har 13/5 tror jag att det bör bli.
  • kolsyrade
    Jojjo87 skrev 2020-04-28 20:43:36 följande:
    Snart då. Håller tummarna för dig :)

Jag har 13/5 tror jag att det bör bli.
    Haha känns som en evighet! Sa det till maken idag och hans svar va "va, så tidigt! Jag trodde det var om typ tre veckor"... Ibland avundas jag männen. 

Tack detsamma! Så spännande :)
  • Vemvetintejag

Jösses vad dagarna går långsamt! Testar och testar för att få positivt på äl-test och sen blir det väl en ännu längre väntan efter det. Haha har lovat mig själv också att inte testa innan BIM, får se hur det går...

• H0nd3ndär

NC har fastställt äl. Nu äl+4. Växlar mellan hopp om att det tagit sig och önskan att vänta en månad.

Min yngsta vart beräknad 3 dagar senare än detta skulle bli. Han föddes 6 dagar före det i slutändan. Vi klarade ganska precis att komma över i januari men minns det som jobbigt att önska "snälla inte december". Hade gärna haft lite mer marginaler denna gång men samtidigt vore det lite häftigt med 2 tidigt januari men olika år. Om det nu tar sig... men det gör det nog inte... ahh... väntan är jobbig.

• barnlängtanochpcos

När kan man börja testa? Har BIM 5 eller 6/5, vill liksom inte att det ska finnas några tvivel om det är plus eller minus ... Bästa är att vänta en vecka till tills BIM, men börjar bli rastlös - och ängslig - nu ...

• Wifey.
    Vemvetintejag skrev 2020-04-28 21:03:26 följande:

Jösses vad dagarna går långsamt! Testar och testar för att få positivt på äl-test och sen blir det väl en ännu längre väntan efter det. Haha har lovat mig själv också att inte testa innan BIM, får se hur det går...

Samma här, inväntar den fasta gubben på testet. Smälter snart bort för tiden går så långsamt haha. Och sedan lika lång tid till BIM. Så himla jobbigt.
  • MsPinnipeds

Hej!

Jag tänkte att jag hoppar gärna in här. Jag hängde här på familjeliv i höstas, men valde att joina några hemliga grupper på fb och fastnade mer där. Nu är vi inne på vår 13de månad och allt känns väl sådär tillochfrån men jag tar det oerhört bra ändå, med det är ett helt resultatslöst år utan ett enda plus.

Eftersom de flesta i grupperna blivit gravida så blir det ibland mer gravidsnack än annat tyvärr, så jag känner att jag behöver andra starka själar som kämpar mot ett plus. Så jag hoppas att det går bra att jag hänger på hos er? :) 

BIM beräknas 17/5
    ÄL beräknas i slutet av veckan Hjärta

Svar på tråden Bim Maj 2020