• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • MandisM

Då illamåendet kom som ett brev på posten så var jag tvunget att ta ett testa tidigt idag på ÄL+10 och visst är det ett streck!! Är helt i chock!!

• MandisM
    SailorMoonshine skrev 2020-04-27 23:22:53 följande:

Äl+ 9 fick jag spökstreck typ grå svaga som man såg om man vinklade, på rfsu-stickor.

Äl+10 Igår, svagt plus på rfsu-stickor som ändå kunde misstolkas..

Äl+11 idag. Imorse svagt men ändå starkare plus på rfsu än igår. Ikväll starkare på likadan sticka så jag tog ett clearblue digital som visade gravid 1-2 veckor!

Känns helt sjukt och väldigt tidigt att testen gav utslag, men jag är säker på att jag hade ägglossning 16 april pga många och noggranna tester och ordentliga ägglossningsmärtor. Chocken tar nog några dagar innan den lägger sig..

Jag önskar er alla som kämpar på, varmt lycka till! Ge inte upp, jag vet att det gör ont i hjärtat av motgångar och krossat hopp. Jag håller tummarna för er alla! <3

Grattis!! Då borde vi va väldigt nära varandra! ????
  • Supertrio
    MandisM skrev 2020-04-28 05:30:18 följande:

Då illamåendet kom som ett brev på posten så var jag tvunget att ta ett testa tidigt idag på ÄL+10 och visst är det ett streck!! Är helt i chock!!

Stort grattis!:)
  • SailorMoonshine

Tack, och stort grattis själv! Helt sjukt men jag trodde jag inbillade mig med illamåendet, tänkte att det borde vara alldeles för tidigt att må illa. Känt lite diffust dagarna innan och igår var jag illamående precis heeela dagen! Skönt att höra att nån mer känner liknande :)
  • Nykär15

Stort grattis !!
  • vegaveravegavera

ååh grattis ni som plussat!! vad bra det verkar gå nu i trådarna om man jämför med tidigare i år? är det våren eller??

nu har jag börjat hålla på sådär och känna efter... stora tunga ömma bröst nu i två-tre dagar, idag är jag på cd 26 av 29. måste ha bh hela tiden för det gör så ont i dom! vill nästan sova i bh. min kille påstår att jag är något mörkare runt vårtgårdarna. känner mig konstig i kroppen också, svårt att förklara, ny känsla i underlivet, typ ilande och lite ont i ena sidan ibland. varför håller man på såhär!!! nu tror jag ju att jag är gravid igen! har köpt 2st testa tidigt rfsu och vill bara ta ett NUNU men jag bör vänta till imorgon bitti va? Är ju bara på bim -4... 

• Undrandee

En fråga, kan Clearblues ÄL-tester ge positivt innan mens? Fick precis positivt och har BIM den 3e tror jag om jag följer 29 dagars cykeln.

• SailorMoonshine
    Undrandee skrev 2020-04-28 11:42:22 följande:

En fråga, kan Clearblues ÄL-tester ge positivt innan mens? Fick precis positivt och har BIM den 3e tror jag om jag följer 29 dagars cykeln.

Vilken Clearblue är det, rosa eller lila?
  • Undrandee
    SailorMoonshine skrev 2020-04-28 11:50:32 följande:

Vilken Clearblue är det, rosa eller lila?

Den rosa använder jag
Svar på tråden Bim Maj 2020