• Majja92

Bim Maj 2020

Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!

Bim

3/5 Majja92

• Svar på tråden Bim Maj 2020
  • SailorMoonshine
    Undrandee skrev 2020-04-28 11:57:00 följande:

Den rosa använder jag

Jag vet att den lila känner av både LH och östrogen så den kan ge utslag när man har ökat östrogen i kroppen, men den rosa tror jag bara ska känna av LH.. klurigt, man kan ju ha 2 ägglossningar på en månad men vet inte hur vanligt det är.. har även hört att äl-tester kan visa positivt när man är gravid, finns det en chans att du är gravid tro?
  • Undrandee
    SailorMoonshine skrev 2020-04-28 12:05:44 följande:

Jag vet att den lila känner av både LH och östrogen så den kan ge utslag när man har ökat östrogen i kroppen, men den rosa tror jag bara ska känna av LH.. klurigt, man kan ju ha 2 ägglossningar på en månad men vet inte hur vanligt det är.. har även hört att äl-tester kan visa positivt när man är gravid, finns det en chans att du är gravid tro?

Detta är 3e gången denna månad jag får positivt, haha. Första gången den 16, sen 22 och så nu idag! Blir knäpp, har verkligen ingen aning om vad jag ska tro! Kände dock jag hade väldigt hala flytningar igår kväll när vi hade sex, jag brukar inte vara sådär våt dagarna innan mens.

Dock så gravtestade jag nyss i samma urin som ÄL-testet, men det såg negativt ut
  • SailorMoonshine
    Undrandee skrev 2020-04-28 12:19:29 följande:

Detta är 3e gången denna månad jag får positivt, haha. Första gången den 16, sen 22 och så nu idag! Blir knäpp, har verkligen ingen aning om vad jag ska tro! Kände dock jag hade väldigt hala flytningar igår kväll när vi hade sex, jag brukar inte vara sådär våt dagarna innan mens.

Dock så gravtestade jag nyss i samma urin som ÄL-testet, men det såg negativt ut

Ja verkligen svårt ibland att förstå sig på vad som händer i kroppen.. du får uppdatera oss! håller tummarna :)
  • Undrandee
    SailorMoonshine skrev 2020-04-28 12:23:05 följande:

Ja verkligen svårt ibland att förstå sig på vad som händer i kroppen.. du får uppdatera oss! håller tummarna :)

Ja men visst?! Det är ju ändå 5 dagar kvar till mens.

Tack det ska jag :)

Någon mer som varit med om samma eller har några ideer??
  • idorina

Äl+8. Något ömma bröstvårtor och uppblåst, rapar typ hela tiden.. Undra om man ska våga testa på fredag?

• Majja92
    Evi82 skrev 2020-04-28 14:16:34 följande:

Vad tror ni? Har bim 1/5 cb erly

Jag tycker det ser positivt ut! :) Symptom?
  • Evi82
    Majja92 skrev 2020-04-28 14:17:07 följande:

Jag tycker det ser positivt ut! :) Symptom?

Ömma bröst, lite illamående och mensvärk
  • Nykär15
    Evi82 skrev 2020-04-28 14:16:34 följande:

Vad tror ni? Har bim 1/5 cb erly

Tycker mig med se ett streck! Spännande!!
Svar på tråden Bim Maj 2020