Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Den rosa använder jag
Jag vet att den lila känner av både LH och östrogen så den kan ge utslag när man har ökat östrogen i kroppen, men den rosa tror jag bara ska känna av LH.. klurigt, man kan ju ha 2 ägglossningar på en månad men vet inte hur vanligt det är.. har även hört att äl-tester kan visa positivt när man är gravid, finns det en chans att du är gravid tro?
Detta är 3e gången denna månad jag får positivt, haha. Första gången den 16, sen 22 och så nu idag! Blir knäpp, har verkligen ingen aning om vad jag ska tro! Kände dock jag hade väldigt hala flytningar igår kväll när vi hade sex, jag brukar inte vara sådär våt dagarna innan mens.
Dock så gravtestade jag nyss i samma urin som ÄL-testet, men det såg negativt ut
Ja verkligen svårt ibland att förstå sig på vad som händer i kroppen.. du får uppdatera oss! håller tummarna :)
Äl+8. Något ömma bröstvårtor och uppblåst, rapar typ hela tiden.. Undra om man ska våga testa på fredag?
Vad tror ni? Har bim 1/5 cb erly
Jag tycker det ser positivt ut! :) Symptom?