Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Så var det för mig med, men beror på när ägget fäster, kan ju variera 6-10 dagar och ägget släppte kanske senare än man trott vid äl, så omöjligt är det ju absolut inte. Men, kan som sagt vara spotting med vilket jag kan ha närmare mens jag med, så tiden får utvisa för henne :) men tycker inte man ska ge upp hoppet innan BIM iaf eftersom det kan ha skett senare än vad man tror.
Nej att få en liten blödningen behöver absolut inte innebära att man inte är gravid. Jag tror bara inte att det är just nidblödning så sent:)
Hej alla. Jag och min man har börjat försöka, har BIM 16/5 ungefär (har ej bra koll på varken menscykel eller lutealfas än så lite osäker). Det här är andra månaden som vi försökt, håller tummarna! Skönt att ha någon annanstans att prata av sig lite, tror karln börjar tröttna lite på mitt konstanta prat om cyklar och befruktning haha.
Jag är dock rätt så osäker på när exakt min ägglossning skedde. Enligt LH-test så steg LH rejält måndag och jag hade äggvite-flytningar. Tisdagen tog jag inte test då jag antog att det är ÄL-dag och flytningar var vattniga. Jag mätt temperatur varje morgon och inte förrän idag fredag såg jag en tydlig höjning. Så kan ha varit lite försenad.. Vi hade sex senast på tisdagen så det är ju oavsett en chans denna cykel, men vi kanske bör köra på fram till att det har skett en temperaturshöjning, utifall ÄL är försenad?
Har någon av er andra haft en nidblödning? Ska ha min mens på söndag och har fått en ljusljusrosa blödning idag.
ÄL +6 (tror jag) men riktigt ont i bröstvårtorna. För tidigt för att känna något antagligen men ont har jag! Drömde dessutom om ett flertal positiva gravtest haha! Jävlar va psyket är inställt på en graviditet just nu.
Tog sig på första försöket!
BIM +3, ingen mens, inget plus.
Är väl typiskt om cykeln ska bli längre igen när den hållit sig regelbunden nästan ett halvår! :(