Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Nu tycker jag det är starkare! Vad säger ni?
Ont som fan i bröstvårtorna. Iofs något jag kan ha innan mens också men det är ju 7 dagar kvar och så pass tidigt brukar jag inte ha ont. Men det är säkert önsketänkande! Pratade med läkaren idag och han lät mig (motvilligt) komma in och ta prover för mina prolaktinvärden nästa vecka. Jag stod på mig kan jag säga! Vilken jävla attityd läkare kan ha alltså... Suck. Jag har tvärtom otroligt svårt att tro att det blev någonting denna gång så jag väntar i princip bara in mensen och då ska jag köpa rosenrot :) håller tummarna för dig!!!!
Har dragit ner på allt med koffein att göra, dricker Max 2 koppar om dagen och ska försöka att sluta med dom två också. Den första koppen behövs oftast för att vakna men man ska väl överleva utan den med haha
Jag upplever att min mage har varit väldigt mysko de senaste dagarna. Väldigt hård o sen nästa dag helt lös. Vet inte om det kan ha något o göra med? Har Bim 17/5
Äl+5 och sedan 2-3 timmar blöder jag lite. Tyvärr tror jag snarare på "tidig" mens än nidblödning. Tempen störtdök imorse och äl+testet visade + alldeles för sent i cykeln. Tveksam till om något ägg ens släppte då tempen vart skum hela cykeln.
Så tackar för mig och är samtidigt glad för att mencykeln ändå bara blev 35 dagar och att kroppen äntligen äntligen är pågång (sisådär 1 år efter att vi egentligen tänkt försöka på syskon)! Hoppas se så få av er som möjligt i juni-tråden!
Nu tycker jag det är starkare! Vad säger ni?
Ni som är kaffedrickare, hur många koppar dricker ni om dagen nu? Har ni dragit ner på det?
Så lurigt det där! Idag är jag själv på BIM +2, fortfarande ingen mens eller plus! Igår hade jag världens mensvärk och var 100% säker på att jag hade fort mens men icke! Blir ju galen, antingen så för faktiskt mens ta och komma nu eller så får de vara ett plus!
Har du några känningar? Ska du ta något mer test idag?
Kan man börja äta bidrottninggele trots att man inte fått sin mens än??
Jag tar folsyra sedan början på april, 1 tablett per dag. Det är bra att ta en tid innan man försöker bli gravid fram tillochmed v.12!