Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Hej. Jag kommer också in här! Hade ägglossning igår/idag och det här blir första ordentliga försöket.
Vi har tre barn sedan innan på 6, 4,5 och 3.
Bim är runt den 20/5 :)
Jag slutade helt med kaffet men dricker ett glas cola då och då (innehåller en del koffein) för att bara hålla "humöret" uppe :)
Har även börjat ta folsyra. Någon som också tar det här?
Ja jag tar folsyra plus andra vitaminer (i en tablett). Jätteviktigt att ta innan graviditet också för brist på folat kan orsaka upprepade missfall. Visste tyvärr inte detta innan med mina två missfall (började direkt vid plus) så ett tips till alla här är att börja så snart som möjligt om ni inte redan tar.
Jo, många läkare verkar ha missat kursen om hur man bemöter människor tyvärr...Jag håller tummarna för dig även om du tror att det inte blir något!
Jag köpte hem cb early ändå.... funderar på om jag ska testa på tisdag ändå pga har världens sämsta tålamod. Så bra gick det att spela cool för mig!
Kan man börja äta bidrottninggele trots att man inte fått sin mens än??
Hej. Jag kommer också in här! Hade ägglossning igår/idag och det här blir första ordentliga försöket.
Vi har tre barn sedan innan på 6, 4,5 och 3.
Bim är runt den 20/5 :)
Jag äter folsyra, E-vitamin och 2 tabletter Mitt val kvinna sedan 1,5 månad, jätteviktigt boosta innan en ev graviditet med iaf folsyra ja.
Senaste mens pågick mellan 29 april och 4 maj. Tog ut hormonspiralen den 6e vilket verkade få cykeln lite ur balans. Igår fick jag en blödning (mens igen?) och har blött smått sedan dess, så räknar inte med att det blir ägglossning på tisdag som planerat. Så jag förbereder mig för att hoppa över till bim juni-gruppen :) Någon annan här som fått cykeln i obalans efter spiraluttag? Kan inte minnas att det blev såhär förra gången.
Senaste mens pågick mellan 29 april och 4 maj. Tog ut hormonspiralen den 6e vilket verkade få cykeln lite ur balans. Igår fick jag en blödning (mens igen?) och har blött smått sedan dess, så räknar inte med att det blir ägglossning på tisdag som planerat. Så jag förbereder mig för att hoppa över till bim juni-gruppen :) Någon annan här som fått cykeln i obalans efter spiraluttag? Kan inte minnas att det blev såhär förra gången.
Jag har ju stolt haft regelbunden mens i flera år men nu har jag ont i bröstvårtorna och nu börjar en molvärk liknande mensvärk vilket är skitkonstigt, det är ungefär en vecka för tidigt? Mensen har inte kommit än men det känns verkligen som det... Skitkonstigt