Någon mer som precis plussat
Är 42 och precis plussat, väntar 3:e barnet...någon mer som precis fått sitt plus och vill följas åt?
Är 42 och precis plussat, väntar 3:e barnet...någon mer som precis fått sitt plus och vill följas åt?
Hej
Blir 41 i år och har precis fått bekräftat en graviditet efter 3 VUL.
Jag blev oplanerat gravid trots spiral och har därför fått följa upp detta under senaste veckan.
Väldigt chockad och lite svårt att ta in.
Har 4 barn sedan innan 2009 (lever ej idag) 2011, 2013 och 2018.
Känns overkligt och samtidigt lite spännande.
Tror vi landat i det nu efter många tankar och undersökningar. Men det är ju fortfarande mycket som ska gå bra innan barnet är här.
Skönt att läsa om andra i liknande sits.
Åh vad tråkigt Kaiza, vet precis hurdet känns. Min förra geav var ett MA, upptäcktes på vul v 8. Och idag hade jag min slutkoll med vul v 8 på kliniken, men idag gick det bra. Foster, hjärtslag gulesäck och fostervatten. Så underbart! Men kämpar med ett helt vidrigt graviditetsillamående....
Fick svar på nipt idag, allt var normalt, så glad!!
Fick svar på nipt idag, allt var normalt, så glad!!
Underbart Justlikehoney! Jag har nipt nokat 8 mars. Flip12, hur många dagar tog det för er attfå svar från vasamamman sist? All dennaväntan som gravid, inte lätt när man i grunden är sjukt otålig, :)
Bokade in ett vul 2 mars för att se att hjärtat fortfarande slår och att det växer som det ska. Har man en gång gått dåligt besked på vul är det ju som ett trauma varje gång man sätter sig i gynstolen...
Underbart Justlikehoney! Jag har nipt nokat 8 mars. Flip12, hur många dagar tog det för er attfå svar från vasamamman sist? All dennaväntan som gravid, inte lätt när man i grunden är sjukt otålig, :)
Bokade in ett vul 2 mars för att se att hjärtat fortfarande slår och att det växer som det ska. Har man en gång gått dåligt besked på vul är det ju som ett trauma varje gång man sätter sig i gynstolen...
Vul gock jättebra hjärtat slog och den hade växt ikapp 3 dagar sen sist! Och när läkaren såg attden rörde sig blev hon alldeles rörd själv.
Och idagvar jag och lämnade nipt på vasamamman. Så homla underbar bm, som kallase mig UNG! ÄR 40 så känner mig allt annat än ung,men hon sa att på vasamamman är de flrsta förstföderskor över 43! Så nu blir det olidligväntan tills svaret, som skulle komma på fredag eller måndag. Hoppas såpå fredag, annars blir helgen jobbig....
Och idag har illamåendet varit hemskt, kräkts två gånger...