Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Innan ägget fäst finns inga symptom. Mer än placebo då, det kan ju vara nog så påtagligt. Först när ägget fäst börjar hormonerna produceras och det är väldigt låga nivåer till att börja med så att man skulle känna av något alls då med är inte sannolikt. Mitt bästa tips är att anteckna allt man känner så vet man vad som är normalt samt placebo till nästa månad. Samt att hålla sig så upptagen man bara kan fram tills bim, så väntan inte blir fullt så lång.
Ja jag hoppas på det! Hoppas få till lite mys då, vi har lyckats få till varannan dag hittills sen i lördags otroligt nog :)
Åh, så bra! Håller tummarna för att det är eran tur denna månad :)
Tack! :) Jag känner mig väldigt ödmjuk men det är nog rätt vanligt när månaderna bara går hittills utan plus
Förstår det, menade mer allmänt tidiga symptom och inte på ÄL+2 såklart :)
Haha ja då förstår jag! Det är ju vääldigt olika från graviditet till graviditet men när jag var gravid förut så hade jag ömma bröst, värk i svanken och framför allt ilningar i ljumskarna.
BIM JUNI 2020:
Majja92 28/5, 28 år. Första barnet
Vegaveravegavera 1/6 25 år. Första barnet
Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet
Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet
Sararebecca 2/6, 28 år. Andra barnet
Ann3h 3/6, 26år Första barnet
Leia123 4/6, 34 år. Tredje barnet
Acge 6/6, 28 år. Första barnet
Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet
Marmow, 6/6, 32 år. Första barnet
Hanna0315, 9/6, 35 år. Första barnet.
Loea 9/6, 29 år. Första barnet
H0nd3ndär 9/6 35 år. Tredje barnet
Kira16 10/6 33 år. Andra barnet
33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.
MsPinnipeds 14/6, 29, Första barnet
Emm94 14/6, 26år, Första barnet
sbina86, 15/6, 33 år. Tredje barnet.
Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet
Lillahjärtat2020 15/6, 26 år, första barnet
Trio2021 17/6, 28 år, tredje barnet
Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet
Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet
Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet
Esemlan, 21/6, 36 år, andra barnet
(Humlan), 23/6, 34 år, andra barnet
Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet
Barnlängtan, 25/6, 27år, första barnet
apan95, 26/6, 24 år, första barnet
Enkeli, 6/6, 36 år, andra barnet
Oj oj oj, kunde inte bli tydligare va? ???? Tror fortfarande jag ser i syne. Ligger bredvid sambon i sängen och funderar på hur jag ska överraska honom. Detta är vår första gång någonsin som det plussat ens, vad gör man ens nu? Haha. Ska man skriva in sig någonstans?
Tog ett rfsu testatidigt imorse, solklart negativt. Är bara på ÄL+10 så egentligen är det inte optimalt att testa men behöver veta till imorgon då det dels är babyshower för en vän och dels festligheter på kvällen. Ville förbereda mig på att det kunde bli negativt. Ska testa igen imorgon men tvivlar på att resultatet är annorlunda då. Fan vad man hatar det här. Försöker verkligen se det positivt. Att nu får jag ha iaf en sommarmånad med midsommar osv där man inte behöver tänka på vad man äter och dricker. Ska försöka maxa med roligheter nu tills nästa äl. Men bottenlöst besviken blir man oavsett.
Oj oj oj, kunde inte bli tydligare va? ???? Tror fortfarande jag ser i syne. Ligger bredvid sambon i sängen och funderar på hur jag ska överraska honom. Detta är vår första gång någonsin som det plussat ens, vad gör man ens nu? Haha. Ska man skriva in sig någonstans?