Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Tror du träffade den perfekt, håller alla tummar för er nu!
Efter en ofostrig graviditet som slutade v 10 i april och ett tidigt missfall v 5 i februari så fick vi nu positivt på bim -3! Hoppas på tredje gången gilt och att bebis vill stanna kvar den här gången :)
Men vad hände här!? Negativt rfsu test men cb's är fortfarande positivt idag...
Hur ska jag tolka det här nu då?
Efter en ofostrig graviditet som slutade v 10 i april och ett tidigt missfall v 5 i februari så fick vi nu positivt på bim -3! Hoppas på tredje gången gilt och att bebis vill stanna kvar den här gången :)
Jag har också BIM 9/6 och tog ett tidigt test imorse som var negativt. Har haft bruna/ljusrosa flytningar sen i förrgår och trodde väl det var något annat då det kändes för tidigt för mens på BIM-5 men ah, det känns som mensen är på G. (har haft sådana tidigare och sen kom mensen)
Har en andra känningar i magen som känns mer som mensvärk.
Känns som det inte blev något denna gång trots att jag inte fått mensen än, men pallar ärligt inte ens hoppas på något p.g.a. negativt test ÄL+11. känns som det blir nya tag nästa månad och förmodligen slipper jag mygla på midsommarfesten som är inplanerad..
Bim på tisdag och har redan testat flera dagar i sträck utan resultat. Känner inget speciellt heller mer än lite stick då och då i livmodern. Men känslan säger ändå att jag inte är gravid.. Åh denna jobbiga väntan!!
Grattis!! Håller tummarna för att det går hela vägen denna gången. Ni har iaf oddsen med er :)
Haha fattar inte hur folk kan hålla sig! Jag sprang raka vägen in i sovrummet och väckte sambon när jag plussade tidigare i år. Har inget pokerface alls.
Men grattis iaf! Så roligt för er! :D
Men vad hände här!? Negativt rfsu test men cb's är fortfarande positivt idag...
Hur ska jag tolka det här nu då?