Bim juni 2020
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Så kom tant röd idag, nu går vi all in för att det ska bli ett pluss i juni! <3 Försök nr 26.
Bim 1/6
Tog ett rfsu testatidigt imorse, solklart negativt. Är bara på ÄL+10 så egentligen är det inte optimalt att testa men behöver veta till imorgon då det dels är babyshower för en vän och dels festligheter på kvällen. Ville förbereda mig på att det kunde bli negativt. Ska testa igen imorgon men tvivlar på att resultatet är annorlunda då. Fan vad man hatar det här. Försöker verkligen se det positivt. Att nu får jag ha iaf en sommarmånad med midsommar osv där man inte behöver tänka på vad man äter och dricker. Ska försöka maxa med roligheter nu tills nästa äl. Men bottenlöst besviken blir man oavsett.
Oj oj oj, kunde inte bli tydligare va? ???? Tror fortfarande jag ser i syne. Ligger bredvid sambon i sängen och funderar på hur jag ska överraska honom. Detta är vår första gång någonsin som det plussat ens, vad gör man ens nu? Haha. Ska man skriva in sig någonstans?
Grattis! Har du passerat BIM? Det är inte jätte bråttom att kontakta BM men ring under nästa vecka så du får ett första möte inbokat. Beror ju lite på din ålder och om ni ska göra kub eller NiP test osv.
Tog ett rfsu testatidigt imorse, solklart negativt. Är bara på ÄL+10 så egentligen är det inte optimalt att testa men behöver veta till imorgon då det dels är babyshower för en vän och dels festligheter på kvällen. Ville förbereda mig på att det kunde bli negativt. Ska testa igen imorgon men tvivlar på att resultatet är annorlunda då. Fan vad man hatar det här. Försöker verkligen se det positivt. Att nu får jag ha iaf en sommarmånad med midsommar osv där man inte behöver tänka på vad man äter och dricker. Ska försöka maxa med roligheter nu tills nästa äl. Men bottenlöst besviken blir man oavsett.
Lägger till mig i listan
BIM JUNI 2020:
Majja92 28/5, 28 år. Första barnet
Vegaveravegavera 1/6 25 år. Första barnet
Abrakadabra 1/6 28 år. Första barnet
Lizzie09 1/6, 28 år. Andra barnet
Sararebecca 2/6, 28 år. Andra barnet
Ann3h 3/6, 26år Första barnet
Leia123 4/6, 34 år. Tredje barnet
Acge 6/6, 28 år. Första barnet
Olivträdet 6/6, 25 år. Första barnet
Marmow, 6/6, 32 år. Första barnet
Soff92, 7/6, 28 år. Första barnet
Hanna0315, 9/6, 35 år. Första barnet.
Loea 9/6, 29 år. Första barnet
H0nd3ndär 9/6 35 år. Tredje barnet
Kira16 10/6 33 år. Andra barnet
33villbligravid, 11/6, 36 år. Andra barnet.
MsPinnipeds 14/6, 29, Första barnet
Emm94 14/6, 26år, Första barnet
sbina86, 15/6, 33 år. Tredje barnet.
Canama, 15/6, 31 år. Andra barnet
Lillahjärtat2020 15/6, 26 år, första barnet
Trio2021 17/6, 28 år, tredje barnet
Gisse, 18/6, 31 år, tredje barnet
Fruitloop, 19/6, 32 år, Andra barnet
Bäbislängtan, 21/6, 31 år, andra barnet
Esemlan, 21/6, 36 år, andra barnet
(Humlan), 23/6, 34 år, andra barnet
Mrs Lina, 23/6, 33 år, andra barnet
Barnlängtan, 25/6, 27år, första barnet
apan95, 26/6, 24 år, första barnet
Enkeli, 6/6, 36 år, andra barnet
Oj oj oj, kunde inte bli tydligare va? ???? Tror fortfarande jag ser i syne. Ligger bredvid sambon i sängen och funderar på hur jag ska överraska honom. Detta är vår första gång någonsin som det plussat ens, vad gör man ens nu? Haha. Ska man skriva in sig någonstans?
Tack!! Jag har haft väldigt oregelbundna cykler så BIM är aldrig densamma, förra cykeln var 36 dagar (cykeln innan det var 26 dagar), idag är jag på cykel dag 38 så ja, man kan nog säga att den är passerad. Strecket visade sig direkt på stickan innan jag hade tagit upp den ur urinen.
Jag har inte ens koll på dessa tester du nämner, var kan jag läsa mer om det? Jag är 27.
Ja, det är just så man får tänka! Jag tycker det lindrar lite just nu att tänka att ifall inte blir plus så kan man njuta av midsommar och sommar på ett annat sätt. Men så klart trist. Jag är själv på ÄL + 8 typ och funderar på att ta ett test igen idag (har billiga) hemma. Dels för nyfikenhet och hopp och dels för att vi ska iväg över helgen till kompisar och vill veta om kan ta ett glas vin med gott samvete.
Har ni försökt länge och har du barn sedan tidigare? Vi är inne på försök nr två till syskon så känner jag ännu kan ta det ganska lugnt.
Ååå vad roligt, grattis!! Har du väckt pojkvännen än? Berätta gärna om hans reaktion
Tack!! Vi är vakna, men jag har inte sagt något än :D Ska se om jag kan smyga iväg och köpa någon liten present senare!