• isa94

BF Februari 2021

Hej alla fina!

Här kan vi alla samlas som har BF i februari 2021. :)

Jag är 26 år och har plussat med andra barnet som enligt NC har BF den 4 februari.

Jag har sen innan sonen Alton som fyller ett år nu 1 juni, så om allt går som det ska blir han storebror när han är 1 år och 8 månader.

Välkomna att presentera er i den mån ni vill, ska bli roligt att följa er andra och ha några att diskutera med. :D

• Svar på tråden BF Februari 2021
  • dontworrybehappy
    Fråntretillfyra skrev 2020-06-21 20:19:34 följande:

Plussade i måndags och har bf 27 feb. Fick ett MA i februari så hoppas det går vägen nu. Finns det en grupp på Facebook? :)

Orkar du fixa? ????
  • Lunis2020

Hej!

27 år och har plussat , blir min och mannens första och ser ut att bli 4/2 -21 !

Så glad försökt intensivt i nästan ett år och började nästan ge upp , funkade nu när vi hade som minst sex hehe , men ändå varannan dag.

Man blir bara så orolig där man läser om när hjärtat har slutat slå och man inte har märkt det....

Skulle jätte gärna också vilja va med i någon av grupperna på fb ????????

• Hannama88

32 år och precis plussat men barn nr2. Bf 23/2 om liten bestämmer sig för att stanna. Har sedan innan en son som precis fyllt 3.

Går gärna med i fb grupp om det finns?

• LittleSecrets

Kan ens vänner på fb se ifall man är medlem i gruppen? Är gärna med men är inte riktigt redo att berätta för omgivning ännu

• Fantasifulltnamn

Hej! Idag var jag på tidigt ultraljud och trodde jag var i vecka 7+0, men enligt längden på fostret så är jag i vecka 5+6. I min journal har även hon skrivit det. Men hinnsäcken var 21mm och enligt den är jag i vecka 7. Vad betyder detta? Bör jag vara orolig för något? Hon sa att hon såg ett hjärta ticka. Har någon annan varit med om samma sak?

• Eal92

Hejsan! Är gravid för första gången i veckan 5 + 1 och har bf 24 februari och skulle gärna bli inbjuden till Facebook gruppen :)

• Kikijiki

Hej! Ny på forumet och nyplussad och söker ett community. 4+4 med beräknad förlossning 28/2

• Ekanpekan

Hej hej! Även jag har fått positivt graviditetstest och är beräknad 23 feb. Om det finns Facebook grupp är jag gärna med.????

• light

Hej! Bf 28 feb :) Jag går gärna med i Facebookgruppen också :)

Grattis alla!!!

Svar på tråden BF Februari 2021