• isa94

BF Februari 2021

Hej alla fina!

Här kan vi alla samlas som har BF i februari 2021. :)

Jag är 26 år och har plussat med andra barnet som enligt NC har BF den 4 februari.

Jag har sen innan sonen Alton som fyller ett år nu 1 juni, så om allt går som det ska blir han storebror när han är 1 år och 8 månader.

Välkomna att presentera er i den mån ni vill, ska bli roligt att följa er andra och ha några att diskutera med. :D

• Svar på tråden BF Februari 2021
  • 123fjäril

Hej

Plussade precis. Försökt sedan november men med utebliven mens nov-feb så egentligen bara 3 vettiga försök. Förra gången tog den 1,5 år så känns skönt att det gick fortare denna gången

Har en son på 2,5 sedan tidigare

Bf 24 februari men antagligen kan vi bli flyttade till typ 1 mars pga sen ägglossning

• helaminvärld
    bananmilkshake skrev 2020-06-17 14:08:20 följande:

Tack! Jag mår rätt bra, lite trött och ibland ett svagt illamående. Du då? :)

Helt okej, illamåendet gör sig nog ofta påmind, växtvärk, huvudvärk å svag yrsel är vad jag har just nu :)
  • helaminvärld
    123fjäril skrev 2020-06-18 07:28:01 följande:

Hej

Plussade precis. Försökt sedan november men med utebliven mens nov-feb så egentligen bara 3 vettiga försök. Förra gången tog den 1,5 år så känns skönt att det gick fortare denna gången

Har en son på 2,5 sedan tidigare

Bf 24 februari men antagligen kan vi bli flyttade till typ 1 mars pga sen ägglossning

Stort grattis! :)
  • 123fjäril

Hur tänker ni med midsommar?

Min man var tillsammans med dem vi ska fira med på systemet igår specifikt för att köpa vin till mig :/ (var helt säker på att det inte skulle bli något plus denna månaden heller nämligen)

Så de vet att jag planerat dricka

Vill helst inte berätta om puls även om det är våra närmsta vänner

Hälla ut vinet och fylla på med alkofritt?

• 123fjäril

Min man var tillsammans med dem vi ska fira med på systemet igår specifikt för att köpa vin till mig :/ (var helt säker på att det inte skulle bli något plus denna månaden heller nämligen)

Hälla ut vinet och fylla på med alkofritt? (och hoppas på att ingen vill smaka eller bjuda på sitt eget?)

• Körsbärsdalen
    123fjäril skrev 2020-06-18 18:09:51 följande:

Hälla ut vinet och fylla på med alkofritt? (och hoppas på att ingen vill smaka eller bjuda på sitt eget?)

Är de värsta vinsmakarna och kommer minnas prick vad han köpte? För annars kan du ju bara köpa några alkoholfria viner - folk brukar ju inte läsa på flaskor så noga om det inte är så att ni alla bjuder runt. Själv hade jag bara sagt att jag haft migrän i två dagar på raken och inte törs dricka för då kommer det garanterat tillbaka - eller att jag kör.
  • gunbran

Hej! Hoppar in här i gruppen. Är 40+ och plussade i helgen. Har 3 barn sedan tidigare, men för min sambo är det första. Hade ett MF förra året och det har tagit sin tid att bli gravid igen, så jag är verkligen supernojjig hela tiden och analyserar alla symtom. Idag tycker jag tex brösten ömmar mycket mindre och då kommer domedagstankarna direkt.

Försöker samtidigt tro att kroppen klarar detta och att den lilla mirakelbönan kommer växa och frodas. BF 17/2 om allt går väl.

• someone33

Hejsan! Fick ett väldigt efterlängtat pluss den 16 Juni. Har en missed abortion i oktober v12 bakom mig. . Har försökt sedan dess och ja, lyckan är enorm! Känner mig såklart nervös över att få missfall igen men tänker att jag väntar faktist barn, inte missfall!

Har en dotter på 1,5år och bor i Skåne. Bf 24 Februari :)

• cecilian78

Testade positivt igår, fredag 19 juni =)

Mensen 1 vecka försenad. Försökt bli gravid i nästan 1 år. I mars "gav" vi upp. Slutade testa med ÄL stickor och slutade titta i appen efter ÄL dag. Plötsligt händer det :D.

Vecka 6 enl appen Preggo

Svar på tråden BF Februari 2021