Vi som plussat från tråden letrozol, PCO
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Hej! Nu har vi en ny tråd som vi kan snacka om våra graviditeter utan att "trigga" dem som fortfarande är fast i den jäkliga snurran.
Jag kan börja med listan :)
Russin112: Bf 10/12
Klockan 14. Är så satans nervös...
Min lilla skrutt hade ett stark hjärtslag, helt fantastiskt att både få se och höra! Den var ca 8-9 mm så flyttades bak en dag. Ska tillbaka om en vecka och få kika igen. Kunde inte vara lyckligare!!
Åååhhh <3<3 vilken lycka!! Och skönt att få komma tillbaka :)
Min lilla skrutt hade ett stark hjärtslag, helt fantastiskt att både få se och höra! Den var ca 8-9 mm så flyttades bak en dag. Ska tillbaka om en vecka och få kika igen. Kunde inte vara lyckligare!!
Men wow!!!!
Stort grattis till dig! Helt otroligt att så många av oss plussade i mars/april:D
Jag är sjukt trött och idag har jag börjat må lite illa men inte så farligt än...
Häftigt! Grattis:)
Åh underbart, så glad jag blir att höra det!
Tack:D
Här är en bild på lillen
Tack:D
Här är en bild på lillen