Vi som försökt en längre tid - första barnet
Men hur mår du efter äggplocket? Jag mådde väldigt bra direkt efter men ca tre dagar efter började jag känna av det lite, speciellt på vänster sida. Är fortfarande öm när jag tar på magen, känner mig svullen och har nu även lite ont i ländryggen... Hoppas på att det går över snart och att jag inte råkat ge mig själv en infektion eller nått heh..
>< åh samma här..man blir otroligt trött på sig själv med det där! Men samtidigt så vet jag att hur mycket jag än bestämmer mig för att inte känna efter, så kommer det inte gå haha! Men jag försöker hitta på olika saker och göra olika projekt, det gör det iallafall lite lättare!! Men jag känner redan efter hur det känns hela tiden... om det krampar till så tänker man att det kanske fäste etc... hopplöst ><
Jo men nu känns det bra! Jag fick som mest ont precis efteråt och under samma dag som äggplocket. Sen avtog det långsamt dagarna efter. Men jag var öm och blödde lite i några dagar. Tror jag kände lite i ländryggen jag med, och var definitivt uppsvälld!.. Jag fick i samma veva världens magont/magknip också och blev jätterädd att något hade gått helt fel, för jag kunde inte stå upprätt. Jag kröp ihop på golvet i smärtor på badrumsgolvet. Men förstod sen att det snarare handlade om vad jag hade ätit.
Tror inte du behöver oroa dig alls <3 Det går nog över snart ska du se <3