Längtartillvår skrev 2021-07-19 23:37:13 följande:
Jaha, det hade jag ingen aning om! Så att de typ fejkar en cykel pga tabletter och injektioner så det ska passa dem snarare än tvärtom?
Tack för svar. Jag vet ju såklart att ivf inte är lika med barn. Så är på nåt sätt inställd på att det inte kommer gå direkt. Men iom att det är en hjälp som ändå ska ha större chans än naturliga så kommer jag bli så ledsen om det inte går. Vet det redan nu. Du är så stark som gått igenom det här, och tredje gången gillt för er tror jag.
Skönt ändå att chefen vet om och är så bra, är ju skönt att slippa ljuga och så kan jag tänka mig, när man har så mycket annat att fokusera på.
Ja vissa kliniker kan göra så, anpassa oss efter dem snarare än att de anspassar efter oss. Smidigt på ett sätt, för då vet man hundra att man får lov att köra igång.
Nej man hoppas ju trots att man inte.. vill hoppas? om du förstår hur jag menar. Jag försöker alltid ha så låga förväntningar jag bara kan, för jag går helt sönder när det inte fungerar. Än mer så när det varit IVF, eftersom förhoppningarna är skyhöga trots att jag inte vill det. Det är en "spännande" och oerhört förödande process på samma gång. Tack, jag hoppas också för oss nu tredje gången gillt, jag har de där 70% inom 3 spökandes i hjärnan så går det inte nu så vet jag inte vart man ska ta vägen.
Jag tyckte det var dubbelt att berätta, jag berättade för chef och 2 närmaste kollegorna. Skönt att någon kunde "cover for you" när man smet iväg, men också jobbigt med frågor och att man ibland bara vill vara privat och ha ångest ifred. Man får göra det som känns bäst där och då. Håller alla tummarna för att det går bra för er