Är invandringen en belastning?
KillBill. Jag är sängliggande i influensa, så jag har all tid i världen att söka efter källor. Och en sak är helt säker, du skriver alltid att vi ljuger om vi motsätter dig. Men VEM är det som egentligen ljuger för att på ett mycket fegt sätt komma undan? KillBill.
Du anser att det är svenska män som har våldtagit sjuka kvinnor i 70-80-års åldern. Men så är det INTE! Gemensamt för dessa invandrare är att de tidigare har varit dömda för olaga hot, grov skadegörelse, narkotikabrott och förbud beträffande knivar och andra farliga föremål m.m.
"Antalet anmälda våldtäkter har sedan millennieskiftet ökat kraftigt. Forskare från Lunds universitet har tittat på drygt 3 000 dömda män för att bättre förstå vad de har gemensamt. Studien visar att 60% är den första eller andra generationen invandrare, och nära hälften är tidigare dömda för våldsbrott.
Därför vill de nu utbilda nyanlända om liberala värderingar, kvinnors rättigheter, frågor om hedersvåld och kring sexualitet. Och genom ett prov vill de säkerställa att de har förstått vilka värderingar som gäller i Sverige. Kommer det att hjälpa? Förmodligen inte, och det finns bara en sak att göra; UTVISNING!
Men du kommer väl att protestera, "inte ska de stackarna behöva utvisas. De behöver vård, saft och bulle".
Men det är ganska så meningslöst att diskutera med dig. Du letar febrilt efter svenska förövare även om flera hundra invandrare har gjort samma sak. Och är det inlägg om sanningen som du inte gillar så försvinner du; Invandrare får förtur eftersom lönen till stor del betalas med bidrag. Invandrare hotar personal. Hur gick det för de ensamkommande? Du är kaxig och anklagar oss för att ljuga, men vad gör du själv? Tack för mig, jag har fått nog.
Ska jag inte få tala om när du sprider felaktiga lögner och felaktiga uppgifter?
När jag har påpekat lögner och felaktigheter har jag alltid hänvisat till fakta som visar att att det jag hävdar är korrekt.
Du här helt klart besatt av ditt främlingshat.