Anonym (Krig i Danmark och Polen?) skrev 2025-02-17 20:01:05 följande:
Och återigen ger du själv ett tydligt bevis på att du medvetet väljer att irra omkring i dina egna lögnaktiga dimmor.
För att försöka nå framgång med dina lögner väljer du till och med att försöka hitta på ett ord som inte ens existerar. Har du fortfarande inte klarat greppa det där exemplet med sär och skrivning?
Jag har aldrig diskuterat eller ens nämnt någon gräns. Detta är en ren lögn från din sida.
Jag har absolut inte diskuterat eller ens nämnt någon om vad jag skulle anse vara anständig eller inte. Ett personligt påhopp och helt uppenbart en ren lögn från din sida.
Jag har absolut inte diskuterat eller ens nämnt något som ens skulle kunna tyda på att jag skulle definiera människor så som du försöker påstå.
Sådan skit som du väljer komma dragande med, det får stå för dig!
Ett mycket grovt personligt påhopp av dig när du försöker insinuera något sådant och ännu en gång bevisar du själv i skriven text att du medvetet väljer att ljuga om en annan medlem.
Ynkligt av dig KillBill!
Vad babblar du om?

Du har börjat diskutera netto skattebetalare och uttrycker kritik över att ett fåtal netto skattebetalare måste försörja många människor som inte når upp till gränsen för att bli netto skattebetalare.
Förstår du inte att när du i en invandringskritisk diskussion lyfter fram att netto skattebetalare försörjer en massa människor, så inkluderar den grupp som blir försörjd lika många svenskar som invandrare? Inser du inte att det är låginkomsttagare som inte når upp till gränsen för att vara netto skattebetalare?
Det handlar om personalen i din livsmedelsbutik, vårdbiträdet som tar hand om dig när du blir sjuk, restaurangbiträdet som lagar din mat, lokalvårdaren som städar i lokaler där du vistas, och många andra låglönegrupper där både svenskar och invandrare arbetar.
Att börja peka ut grupper i samhället som mindre lönsamma är enligt mig vidrigt, oavsett om det handlar om svenskar eller invandrare.