Inlägg från: evelinagra1 |Visa alla inlägg
  • evelinagra1

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

LJM91 skrev 2022-05-30 12:03:42 följande:

Dalarna91, eller hur, det gjorde fysiskt ont när jag vaknade :(

evelinagra1, fortfarande ingen ägglossning här. Hur går det för dig?

Nepp inget här heller.. och såhär ser mer graf ut, tror inte det blir någon ägglossning denna månaden tyvärr 
  • evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-05-30 14:45:44 följande:
    Så himla tråkigt.. hoppas den bara är sen och dyker upp snart. Har du haft cyklar utan ägglossning innan?

nej inte vad jag vet iallafall :( hoppas din dyker upp snart också <3

• evelinagra1
    Sophiee92 skrev 2022-05-30 16:39:03 följande:

Vad jobbigt att ni fortfarande väntar på ÄL Evelina och LJM... hoppas verkligen att den kommer för er båda här snart! Ser dock lite ut som att ÄL kan vara på g för dig Evelina iom din kraftiga tempdipp? Så ser alltid mina grafer ut iaf vid ÄL.

Själv fick jag fast gubbe idag, är på CD15 så var inte riktigt beredd på så tidig men vi får till det idag och antingen imorgon kväll eller onsdagmorgon igen förhoppningsvis så känns super skönt.

hur går det för dig Dalarna? visst väntar du på BIM? 

Ja jag tänkte också att det kan vara på gång? Dock är testen tok negativa haha.. vi får väL se vad som händer!
    men va skönt att du fick positivt så tidigt!! Håller tummarna att ni får till det 
  • evelinagra1
    Dalarna91 skrev 2022-05-30 18:05:50 följande:

Jag har BIM på söndag. Så de är några dagar dit. Hoppas tiden går fort :)
    Hoppas ni alla får ägglossning snart 

Spännande!! håller tummarna för dig
  • evelinagra1
    Bez skrev 2022-05-31 13:10:19 följande:
    Hellu vart ju gravid i januari efter 7de försöket men är fortfarande inne och läser här ibland, vill bara ge lite pepp för min cykel va typ exakt sådär den månaden jag Sen vart gravid. Fick inga positiva test slutade dock testa efter ett tag och var mycket senare än vanligt, NC satte ut där det står dag 5 vilket va mycket senare än mina vanliga cyklar när den brukade komma runt dag 16. NC har sen flyttat tillbaka äl efter jag fått beräknat födelsedatum som ju ser helt fel ut om man tänker temp höjning osv men de funkade tydligen bra ändå 

tack snälla för svar! Då får vi helt enkelt bara fortsätta ligga haha, idag har jag haft en del äl symtom så kanske är på gång nu eller så har den redan varit
    Hoppas att du mår bra <3

• evelinagra1

tråkigt med spottings Dalarna :( men jag håller tummarna att det inte betyder något negativt <3

här går det inte alls bra fortfarande inget positivt äl test och fortfarande låg temp.. hur går det för er andra?
  • evelinagra1

känns fel att säga välkommen tillbaks till dig fyrklöverns men.. så himla tråkigt och beklagar verkligen jag hoppas att du kommer få behålla nästa graviditet <3

• evelinagra1
    LJM91 skrev 2022-06-05 17:37:35 följande:
    Haha oj! Hur låg var den?

Min temp låg på 36,46 i morse vilket är högt för att vara innan ägglossning för mig.. Hade lite molande värk igår men fortfarande blinkande gubbe på test. Hoppas inte ägglossningen var igår för då är chanserna små för oss denna gången :(

35.19 har aldrig haft så låg temp haha ;)

åå hoppas att ägglossningen inte har varit <3

Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?