Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Amandakollb, där är ju ett till streck!!! spännande! Håller alla tummarna!
Amandakollb, där är ju ett till streck!!! spännande! Håller alla tummarna!
Världens bästa stödgrupp det här! <3
Din man låter också helt fantastisk och klok! Känns bra att höra för vår del också, att tiden inte har någon betydelse utan att det bara råkar vara så för just oss :)
När räknar du med ägglossning nu?
Chilins, vad tråkigt att höra att ditt test inte blivit starkare idag, såg också ett streck på ditt förra. Men det är som du säger verkligen super tidigt ännu så mycket kan hända tills BIM. Håller alla tummarna för dig!
Vi fick till sex igår :)
Så roligt med ägglossning flytningar!!! Jag har typ aldrig haft det men börjat fått det nu efter börjar med inositol. Tack till den som gav det som förslag, tror det va Evelina men är lite osäker :) har en dipp nu, jätte konstigt. Jag gick upp på toa kl 5;15 och kissade. Hoppas inte det är orsaken till dippen. Vet någon vad som händer om man är uppe 45 min innan temp?
Chilins tyvärr ser jag inget men det är ju fortfarande så tidigt så alla chanser finns att det slår om. Vet också hur jobbigt det är när man börjat testa för tidigt, det ständiga analyserandet och hur man vrider och vänder på testet för att se om det kanske finns ett streck där... Men det är lättare sagt än gjort också att inte ta test före bim, jag har gjort det i princip varje månad. Nu hoppas jag att du får ett pluss här i dagarna!
Dalarna, inga nyheter här än så länge.. fortsätter kolla tappen och sekret men idag har jag knappt märkt något som liknar fertilt sekret och tappen känns hård och stängd. Ställer in mig oå ännu en superlång cykel och hoppas kunna få hjälp med ägglossningen av gyn..