• Dalarna91

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Ljm91; men då tempar jag oavsett och hoppas jag inte vaknar under natten. Ska inte dricka innan jag ska sova :p tack för hjälpen :)

• Dalarna91

Jag kommer nog ta ett test imorgon bitti. Känner lite hopp men det brukar pendla väldigt upp och ned hos mig. 

• Dalarna91

Så frustrerande, brukar alltid få mens under dagen. Ingenting har hänt idag. Har inga känningar och ett negativt test på morgonen.....

• Dalarna91

Ingen mens eller känning. Tänker på om jag hade ägglossning senare. Att inte ägget släppte när jag fick positiv på testet, tyckte de va lite tidigt efter cytotec behandlingen. Funderar på att ta ett test imorgon bitti om jag inte fått mensen under natten. Eller ska jag vänta? 
    Men är osäker jag klarar att vänta.

• Dalarna91
    Sophiee92 skrev 2022-05-02 19:30:10 följande:
    Åå jag hade nog inte kunnat vänta om mensen inte kommit. Är dålig på att hålla mig, speciellt när man är så nära BIM :P... 
    Haha, kan vara svårt men testar mig nu bara för jag måste starta med krämen. Men blir nog ett test imorgon bitti.  men är det också negativt så ska jag försöka vänta några dagar. 
  • Dalarna91

Negativt test. Ägglossning kom nog senare. Då får man se när mensen kommer. Lite tråkigt men sånt är livet. 36.48 i temp. Använder fertility friend. Men får inte upp en graf. Hur gör man?

• Dalarna91
    LJM91 skrev 2022-05-03 10:27:09 följande:
    Vad tråkigt att höra :( jag tror man måste ha lagt in lite fler temperaturer innan det blir en graf.
    Okej. Då får jag fortsätta tempa :) 
  • Dalarna91
    LJM91 skrev 2022-05-03 17:14:37 följande:
    Inget spår efter mensen idag?

Jag har en stark känsla av att det inte tog sig denna månaden heller. BIM på lördag och nu börjar brösten ömma precis som alltid ett par dagar innan mens och molvärken känns av från och till. Är så deppig idag :( känns som att jag aldrig kommer bli gravid..
    Förstår den känslan <3  känns som jag aldrig kunna behålla i mitt fall. Önskar så att jag hade lyssnat på min kropp eller känt.. kände ju att tappen va mjuk men tänkte det va pga cytotec behandlingen som gjorde att det. Men hade nog inte ägglossning när testet va positivt. Men får hoppas det går bättre vid nästa ägglossning. Då tempar jag, känner tappen och tar tester. Sen ska jag börja med bisolvon när mensen kommer. Sen ta det tills jag är 100 på att ägglossningen är över. Tog ägglossning test idag, de va negativt. Så har verkligen noll koll när jag ska få mens. 
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?